استانی 13:42 - 29 آذر 1393
با تصویب هیئت وزیران صورت گرفت
استاندار گیلان از اختصاص 300 میلیارد ریال تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه با تصویب هیئت وزیران به این استان خبر داد.

اختصاص تسهیلات به خسارت‌دیدگان حوادث غیرمترقبه گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت بحران گیلان با اشاره به تلاش مسئولان در جبران خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه در استان اظهار کرد: وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه‌ریزی پیگیر موضوع مذکور هستند.

وی به اختصاص 521 میلیارد ریال تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از برف سال گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: 300 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه در گیلان به تصویب هیئت وزیران رسیده است.

نجفی با تاکید بر دوگانه‌سوز کردن واحدهای تولیدی و نانوایی‌ها در گیلان، بیان کرد: دوگانه‌سوز کردن واحدهای تولیدی و نانوایی‌ها از سیاست‌های دولت در مقابله با حوادث غیر مترقبه است.

استاندار گیلان رعایت اجرای عدالت را حساسیت مسئولان خواند و تصریح کرد: امسال زمستان گاز واحدهای تولیدی، شرکت‌های خدماتی و مصارف خانگی در استان نباید قطع شود.

وی خواستار فعالیت واحدهای تولیدی گیلان در حوادث غیر مترقبه شد و گفت: واحدهای تولیدی حرکت جدی برای تهیه سوخت جایگزین در شرایط بحرانی را داشته باشند.

نجفی با تاکید بر ارائه تسهیلات بانکی به خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه در گیلان، اظهار کرد: بانک‌ها متقاضیان را معطل نکنند.

* خرید جرثقیل 50 تنی حوادث غیرمترقبه گیلان

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور به فرا رسیدن فصل زمستان اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی لازم برای مدیریت و مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان انجام شده است.

حجت شعبانپور از خرید جرثقیل 50 تنی برای آمادگی مقابله با حوادث غیر مترقبه در گیلان خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید جرثقیل مذکور نیاز است.

وی با بیان اینکه نیمی از هزینه خرید جرثقیل 50 تنی را استانداری گیلان می‌پردازد، تصریح کرد: 50 درصد از هزینه خرید جرثقیل مذکور از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود.


5454662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است