استانی 23:12 - 27 دی 1397

درآمد بیشتر مردم هشترود از طریق کشاورزی و دامداری است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر انبارته شامگاه امروز پنج شنبه در جلسه کارگروه امهال تسهیلات بخش کشاورزی شهرستان هشترود گفت: هدف دولت از امهال وام‌ها در بخش کشاورزی حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

وی ادامه داد: وضعیت شهرستان به گونه‌ای است که درآمد مردم بیشتر از راه کشاورزی و دامداری است که سهم مهمی در مواد غذایی مورد نیاز مردم کشور دارد وظیفه ما حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه است در این راستا دولت علی‌رغم مشکلات بسیار مالی حمایت‌های خوبی در بخش کشاورزی با اعطای تسهیلات پایدار روستائی داشته است.

وی گفت: اعطای تسهیلات از طرف دولت بمعنای حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامداری است، بر این اساس بانک‌ها نیز وظیفه حمایت از سرمایه‌گذاران را دارند، اما متاسفانه گاهی برخی از بانک‌ها بی توجه به اهمیت مسئله تولید، اشتغال برخورد مناسبی به بهانه‌های مختلف با سرمایه‌گذاران ندارند، بانک‌ها لازم است برخورد منعطف با مسئله سرمایه‌گذاری داشته باشند.

معاون فرماندار هشترود همچنین در خصوص کشاورزانی که درپرداخت وام‌های خود با مشکل مواجه شده‌اند از بانک‌ها خواست تا با سعه صدر با کشاورزان برخورد کنند و افزود: فرصت دادن به کشاورزانی که به هر دلیل با مشکلاتی در بازپرداخت وام‌ها مواجه شده‌اند در واقع فرصت دادن به مردمی است که همواره و در همه حال پشتیبان نظام و کشور بوده‌اند.


10030889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است