استانی 03:59 - 30 مرداد 1393
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین مطرح کرد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بر ضرورت نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهر قزوین تأکید کرد.

ضرورت نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، مصطفی کاشی‌پزها در دیدار با عابدینی سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره فعالیت‌های تاکسیرانی قزوین اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی قزوین تا کنون فعالیت‌های خوبی در راستای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان قزوینی انجام داده است.

وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته نصب دستگاه پرداخت الکترونیک در خودروهای یکی از شرکت‌های حمل و نقل درون شهری قزوین است که در صورت تأمین اعتبار بقیه تاکسی‌ها نیز به این دستگاه مجهز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین ادامه داد: ساماندهی خطوط در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز از جمله اقدامات این سازمان است.

کاشی‌پزها با اشاره به مشکلات سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: با توجه به اینکه 955 خودرو تاکسی فرسوده در حمل و نقل عمومی شهر قزوین فعالیت می‌کند، نوسازی این ناوگان حائز اهمیت است که امیدواریم تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی وانت‌بارها، اختلافات موجود بین شرکت‌های حمل و نقل درون شهری با مجمع امور صنفی یکی دیگر از مشکلات سازمان تاکسیرانی قزوین به شمار می‌رود که باید مورد پیگیری قرار گیرد.


4525662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است