سیاسی 12:47 - 10 بهمن 1393
آبادان- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:مشکلات مخابراتی و ارتباطی مرز شلمچه رفع شده و سامانه فیبرنوری و آنتن دهی این مرز بهبود می یابد.

به گزارش ایرنا، 'محمود واعظی' جمعه در سفر به شهرستان خرمشهر در نشست با مدیران شرکت تلفن گویای اروند، افزود:شلمچه از مناطق مرزی است که در اربعین حسینی با تردد زائران مواجه بود و اگر این اتفاق در هر جای دنیا رخ می داد، مشکلات اپراتوری و تبادل داده نیز به وقوع می پیوست.



وی گفت:برای رفع این مشکل، کارگروهی برای بررسی و رفع مشکلات مخابراتی این منطقه در راستای تقویت فیبرنوری آن تشکیل شده و مشغول فعالیت است.



واعظی افزود:شهرهای خرمشهر و آبادان و مردم این خطه به گردن همه نظام و ما حق دارند و هر کاری که می کنیم وظیفه خود می دانیم.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تجلیل از تلاش متخصصان داخلی صنعت مخابرات در تامین نیزاهای شهروندان از بازار داخلی، افزود:اگرچه تولید در داخل کشور مشکلات عدیده ای دارد، تولید کننده و دولت نیز باید دست در دست هم به سوی تحقق اهداف والا گام بردارند.



واعظی همچنین با تاکید بر لزوم برندسازی در تولیدات، گفت:اگر شرکت های تولیدی بتوانند در راستای برندسازی گام بردارند، دوام تولیدات نیز بیشتر شده و اطمینان مردم به کالای عرضه شده افزایش می یابد.



فرماندار خرمشهر نیز در این نشست، گفت:روزانه به طور متوسط چهار هزار تن از مرز شلمچه تردد می کند که این میزان در ایام اربعین امسال به میزان قابل توجهی افزایش یافت.



'ولی الله حیاتی' با بیان تولیدات واحدهای صنعتی خرمشهر، افزود: تمهیدات ویژه ای در راستای حمایت از تولید کنندگان استان خوزستان با ابلاغیه از سوی استانداری خوزستان به تمامی دستگاههای اجرایی ارسال شده که تمامی خریدهای و ملزومات خود را از تولیدات داخلی شهرستان و استان تهیه کنند.



حیاتی با بیان تولید گوشی تلفن همراه در داخل کشور، گفت: این شرکت تنها شرکتی است که در کشور در تولید موبایل فعالیت دارد و برای کاهش مشکلات و در جهت رونق بخشیدن به کار این شرکت حمایت های دولت نیاز دارد.



به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی خرمشهر در پنج کیلومتری خرمشهر، بیش از 120 واحد صنعتی دارد که حدود 25 واحد آن فعال است.



شرکت تلفن گویای اروند در خرمشهر، گوشی های تلفن همراه با برند جی ال ایکس تولید می کند.



بر اساس آمارها، 800 هزار نفر در ایران از گوشی GLX استفاده می کنند.



7100/547

انتهای پیام /*


5734126
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست معاونان وزرای امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه بریکس با حضور علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران در مسکو آغاز به کار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی گفت: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه ۱۴۰۳ در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است