استانی 15:59 - 20 تیر 1399

رفع مشکلات کشور نیازمند مدیریت قوی/دشمنی آمریکا حد و مرز ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به همدلی مردم در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: باید تلاش کنیم خصلت و روحیه همدلی را برای همیشه در میان خود حفظ کنیم و همیشه به فکر یکدیگر باشیم.

وی افزود: نعمعت خدا را باید در راه خدا هزینه کنیم تا ذخیره آخرت باشد و یقین داشته باشید که کمک به مستمندان و نیازمندان، توشه آخرت حتی در زمان برزخ است.

امام جمعه یزد بیان کرد: ملت ما به عنوان یک ملت پیرو اهل بیت (ع) و پیرو ولایت در دوران کرونا یک نمونه و الگو در جهان شد و همه دیدند که ملت ما بیش از هر زمان دیگری همدلی را در دوران کرونا حفظ کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور ما با تهدیدها و فرصت‌های بسیاری مواجه است، عنوان کرد: امروز فرصت‌های بسیاری حتی در دوران کرونا برای کشور ما پیش آمده اما همه باید تلاش کنیم در سایه مواصات، نعمت و برکت برای ما جاری شود.

ناصری تاکید کرد: کسی که احتمال دهد ناقل کرونا است، حکم شرعی دارد و دفع ضرر محتمل نسبت به دیگران واجب است و کسی که مراعات کند، مواصات انجام داده است.

خطیب جمعه یزد اظهار داشت: کشور ما در جهات مختلفی پیش رفته و در حوزه صنعت و پزشکی در حال پیشرفت است و گرچه با مشکلاتی با مواجه است اما این مشکلات با تدبیر و مدیریت قابل حل است.

وی عنوان کرد: تاکنون توانسته‌ایم تمام توطئه‌های آمریکا را در زمینه‌های مختلف خنثی کنیم و با صبر و صبوری و مقاومت آن را حل کردیم و آمریکا تمام تلاش خود را کرده زیرا و دشمن قسم خورده ماست و دشمنی او حد و مرز ندارد و اکنون هم دارد تلاش می‌کند که عربستان را علیه ما تهدید کند اما باز هم تیرش به سنگ خورد.

خطیب جمعه یزد ادامه داد: در این شرایط تدابیر رهبر معظم انقلاب و لطف خدای متعال کشورمان را از خطراتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، نجات داده است.

وی تصریح کرد: ما جوانان اندیشمند و نخبه بسیاری داریم که اینها سرمایه‌های بزرگی برای ما هستند اما باید مدیریت شود، کشور ما کشور ثروتمندی است اما باید مدیریت شود تا بتوانیم از پس مشکلات کشور بر بیاییم.


10611819
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است