اجتماعی 11:37 - 26 تیر 1396
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تشریح کرد؛
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تیراندازی صبح امروز در میدان المپیک خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

جزئیات حادثه تیراندازی مامور پلیس در میدان المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا گفت: حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز، گزارشی از وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله مأموران ما در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضورم أموران پلیس در محل حادثه، مالباخته مشخصات ظاهری سارقان و خودرویی که با آن متواری شدند را اعلام کرد که بر این اساس  یک زن و دو مرد در این سرقت حضور داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مشخصات این سارقان در اختیار مأموران قرار گرفت، گفت: دقایقی بعد یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی سارقان شده و به آنان دستور ایست می دهد؛ اما این افراد بدون توجه به دستور پلیس متواری می شوند که در این میان عملیات تعقیب و گریز میان مأموران و مجرمان آغاز می شود.

سردار ساجدی نیا افزود: دقایقی پس از تعقیب و گریز، مأموران مجبور به شلیک چند تیر هوایی شدند، اما مجرمان باز هم به دستور ایست پلیس توجهی نمی کنند که در ادامه  مأموران با رعایت قانون بکارگیری اسلحه، مجبور به تیراندازی به سمت این سارقان می‌شوند که در این میان سارق زن کشته، یک نفر مجروح و یکی از آن‌ها نیز فرار کرد.

وی با بیان اینکه سارق متواری هم مدتی بعد توسط مأموران دستگیر شد، گفت: بررسی سوابق این افراد نشان داد که هر سه نفر سارق و سابقه دار و از اعضای یک باند سابقه سرقت و زورگیری بوده اند که مواردی چون  آدم ربایی نیز در پرونده  آنان وجود داشت. همچنین  یکی از این زورگیران، سابقه تجاوز به عنف نیز داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اخبار را از منابع موثق و افراد مرتبط پیگیری کنند.


9267268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است