استانی 15:10 - 22 مرداد 1396
استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار یزد با بیان این که شروع سال تحصیلی باید برای دانش آموزان شادمان، دلنشین و روح نواز باشد، گفت: اجرای طرح مهر در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

ضرورت قرار گرفتن طرح مهر در دستور کار شورای آموزش و پرورش

به گزارش ایسنا، «سیدمحمد میرمحمدی» با تبریک موفقیت دانش‌آموزان یزدی در کسب چهار رتبه برتر کنکور سراسری از زحمات دانش‌آموزان، والدین و همه فرهنگیان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت قدردانی کرد و گفت: نه تنها موفقیت‌های آموزشی بلکه خبر توفیقات تربیتی و پرورشی نیز که در این جلسه عنوان شد برای من جالب بود و خدای را به جهت این خبرهای شیرین سپاس می‌گویم .

وی سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش را سرمایه آفرینی دانست و بیان کرد: هر ریالی که در آموزش وپرورش سرمایه گذاری شود ده‌ها برابر ارزش افزوده دارد .

میرمحمدی در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم برای حفظ و نگه داشت نخبگان در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید سرزنش کرد که چرا نخبگان می روند باید بپرسیم که چه کاری برای ماندن آنها انجام داده ایم.

رییس شورای آموزش و پرورش از تلاش‌های استان در اجرای برنامه‌های طرح مهر در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: موفقیت استان یزد با امتیاز99.98 در سطح کشور جای تشکر و تقدیر دارد .

این مقام مسئول به ضرورت تکمیل و تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: اول مهر ماه بهار دانش و دانش آموزی است و همه باید تلاش کنیم فضای شادمان و دلنشین و بانشاط برای تحصیل دانش آموزان فراهم نمائیم .

استاندار یزد از همراهی و مشارکت خیرین در ساخت و توسعه و تجهیز مدارس قدردانی کرد و افزود: صمیمانه از خیرین سپاسگزارم، کار خیر هرجا صورت گیرد خیر است و اندیشه خیر و خیراندیشی را باید توسعه داد .

«احمد شیرزاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز با تبریک موفقیت دانش آموزان استان از برنامه‌ریزی لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در قالب اجرای طرح مهر وضعیت نیروی انسانی، ساماندهی کلاس و مدرسه، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی ساماندهی می‌شود .

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی و پشتوانه مادی و معنوی اعضای شورای آموزش و پرورش و مشارکت خیرین مشکلات موجود فضاهای آموزشی مرتفع گردد .

در ادامه این نشست مدیر کل نوسازی مدارس، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاونین آموزش متوسطه، فرهنگی و پرورشی، پژوهش و برنامه ریزی گزارشی از وضعیت، برنامه، مسائل و مشکلات و اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس را ارائه کردند .

رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز با اشاره به روند تخصیص اعتبارات برای تکمیل و تجهیز طرح‌های آموزشی و پرورشی در سنوات قبل از مدیر کل نوسازی مدارس خواست تمامی تلاش خود را برای تکمیل این طرح‌های بکار گیرد وی برای تامین اعتبار لازم دراین زمینه قول مساعد داد.

انتهای پیام


9354608
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است