ورزشی 10:06 - 22 مهر 1398

دورخیز کاراته‌کاهای اردبیلی برای فتح سکوهای جهانی

بهروز قربانی در تشریح آخرین وضعیت کاراته اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: از سالیان دور اردبیل به عنوان قطب کاراته آزاد کشور شناخته شده و برنامه‌ریزی‌ها نیز برای تحقق هر چه مناسب این مهم معطوف شده است.

به گفته وی با رویکرد مناسبی که در استعدادیابی و توجه به ورزشکاران سنین پایه وجود دارد به زودی با درخشش در میادین ملی و جهانی خبرهای خوب بیشتری از کاراته کاهای اردبیلی به گوش خواهد رسید.

رئیس هیئت کاراته شهرستان اردبیل یادآور شد: یکی از عمده برنامه‌های این هیئت ورزشی افزایش گستره جمعیتی کاراته اردبیل بوده و خوشبختانه روز به روز بر جمعیت این رشته ورزشی نیز افزوده می‌شود.

به گفته قربانی در حال حاضر ۳۰ باشگاه فعال در رشته کاراته آزاد در شهرستان اردبیل در حال فعالیت هستند و در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نیز توانستیم ۷۰۰ کاراته کا را جذب این رشته کرده و ساماندهی نماییم.

وی از رشد چشمگیر میزان عضویت ورزشکاران به این رشته ورزشی در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در سال ۹۷ در مجموع هزار و ۱۷۶ ورزشکار ساماندهی شدند و امیدواریم روند جذب ورزشکاران در سال جاری به مراتب بیشتر از سال گذشته باشد.

فعالیت ۳ هزار کاراته کا در اردبیل

قربانی با بیان اینکه در مجموع سه هزار کاراته کای آزاد در سطح شهرستان اردبیل در حال فعالیت هستند، افزود: توجه به برگزاری کیفی تمرینات با بهره مندی از مربیان مجرب و شرکت منظم در مسابقات مختلف از جمله رویکردهای این هیئت ورزشی است.

رئیس انجمن کاراته کارگران استان اردبیل در ادامه از تشکیل کمیته جدید مسابقات سبک‌های آزاد کارگری در منطقه خبر داد و افزود: برای نخستین بار مسابقات سبک‌های آزاد کارگری در اول بهمن ماه سال جاری زیر نظر این کمیته به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد و در نظر داریم تا در صورت فراهم شدن شرایط تیم منسجمی را روانه این مسابقات کنیم.

قربانی در ادامه از برگزاری کلاس‌های داوری برای سبک‌های آزاد کاراته کارگری و کلاس‌های مربیگری نیز خبر داد و یادآور شد: تمامی دوره‌های آموزشی با هماهنگی فدراسیون کاراته انجام می‌پذیرد.

وی در پایان بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان تأکید کرد و یادآور شد: احداث باشگاه‌های ورزشی تضمین کننده سلامت روح و جسم ورزشکاران بوده و گرایش بیشتر جوانان به ورزش عامل اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.


10265801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است