سیاسی 14:09 - 27 مهر 1396
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا و اذناب‌اش در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند گفت: آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند.

آمریکا و اذناب منطقه‌ای اش با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پیامی از همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی مردم و مسئولین از سپاه برابر تهاجم روانی هیئت حاکمه آمریکا قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق دار تحقق وعده‌های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش‌های الهی با تحمیل شکست‌های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز نماید. نشانه‌های این شکست در سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

او دریافته است قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل گشته است و ادمه این روند نتیجه‌ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت. به همین دلیل دیگر نمی‌توانند حقارت خویش را پنهان نمایند. ترامپ و هیئت حاکمه‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا با عنایت الهی بشریت به زودی عالم جدیدی را تجربه نماید.

انقلاب اسلامی در تداوم نهضت عاشورا با الگوی الهام بخش خود تمدن رو به زوال غرب را به چالش کشیده و همچنان مسیر مقدّر خود را با هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برپایی تمدن اسلامی، شتابان طی می‌نماید. 

حجم و ماهیت حمایت‌های اخیر مردم عزیز و مسئولین نظام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، ما در آغاز مرحله‌ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دورانی که از شاخص‌های برجسته آن به سر آمدن دوره‌ی زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته‌ای به سایر حوزه‌های اقتدار نظام می‌باشد. 

دشمن با فعال سازی همه تهدیدات بی ثمر خود علیه ملت بزرگ ایران به ما نشان داد که هنوز ارتقای آمادگی دفاعی برای بارش گلوله‌های آتشین بر پیکره دشمن یک اولویت قطعی نظام محسوب می‌شود. 

آمریکا و اذناب منطقه‌ای اش خوب می‌دانند که در این چهل سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد نمایند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند. آنها با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند. سلاحی که به آنها بفهمانیم همه طرح‌ها و برنامه‌هایشان همانند طرح ایجاد خاورمیانه بزرگ، پروژه سازش با اسرائیل، جنگ‌های نیابتی و ... با شکست روبرو خواهد شد. 

در پایان، با قدردانی از مردم صاحب عزت ایران و مسئولین محترم کشور که با همدلی و همراهی صمیمانه و مواضع انقلابی از سپاه در برابر تهاجم روانی اخیر هیأت حاکمه آمریکاحمایت کرده اند، اعلام می‌دارم سپاه ملت بزرگ ایران را در گذار از مرحله سوم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، پاسداری و محافظت خواهد کرد. 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


9486397
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در پرونده آمیا را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس‌جمهور با بیان مطالبه استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت این پیشنهاد‌ را موجه و قابل پیگیری دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون‌ اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه طبیعت‌گردی و تشکیل کارگروه ملی در این خصوص را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاجی‌دلیگانی گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است