استانی 08:12 - 30 دی 1398
ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نبض جازموریان، در مسیر توسعه در سال محرومیت زدایی می تپد گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرای بیش از 110 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با 710 میلیارد ریال در دلگان در بهمن ماه 98 به مناسبت دهه مبارک فجر از برکات ارزشمند نظام اسلامی و خدمات دولت است.

110 پروژه عمرانی و خدماتی دلگان در دهه فجر راه اندازی می شود 

مجتبی شجاعی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: آغاز عملیات اجرای گازرسانی به دلگان با 260 میلیارد ریال از برنامه های شاخص این ایام است.



وی بیان کرد: بهره برداری و افتتاح پست برق چاه علی با 100 میلیارد ریال و بهره برداری از 1500 هکتار آبیاری تحت فشار با 180 میلیارد ریال، افتتاح 70 واحد مسکونی محرومین با 40 میلیارد ریال و کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با 55 میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر در دلگان هستند.



وی  ادامه داد: افتتاح و آغاز عملیات اجرای 17 طرح عمران شهری در گلمورتی و چگردک با 76 میلیارد ریال اعتبار و افتتاح چندین طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید و... از دیگر خدمات نظام و دولت در منطقه محسوب می شوند.



فرماندار دلگان اظهار کرد: افتتاح 3 فضای آموزشی با 30 میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح بهداشتی و درمانی، مخابراتی، برق رسانی و ... از برکات دیگر نظام اسلامی و خدمات دولت در منطقه هستند.



شجاعی گفت: امید آفرینی و تلاش برای رفع محرومیت ها در کنار اجرای منویات مقام معظم رهبری و محقق ساختن برنامه های نظام در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دلگان مدنظر هستند.

انتهای پیام


10353170
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است