گوناگون 15:11 - 01 اردیبهشت 1400

چادرهای صحرایی در بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد برپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، امیرسعید کریمی با اشاره به موج چهارم ویروس کرونا و افزایش تعداد بیماران کرونایی، گفت: با توجه به اینکه تخت های بخش‌ کرونایی تکمیل شده است، به تخت‌های بیشتری برای بستری بیماران نیاز داشتیم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) داشتند، تعدادی تخت بستری سیار در قالب بیمارستان صحرایی در پارکینگ بیمارستان بوعلی راه‌اندازی شد.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اظهار داشت: به علت مراجعه زیاد بیماران کرونایی، با شهرداری منطقه ۱۳ نیز رایزنی شد تا تعدادی چادر صحرایی برای بیماران در پارکینگ برپا شود.

کریمی درباره پذیرش اولین بیمار گفت: با اسقرار این واحد درمانی سیار، توانایی بیشتری برای جذب بیمار کرونایی داریم.

وی در مورد شروع پذیرش بیماران درگیر با کرونا اظهار داشت: بیمارانی که نیاز به بستری طولانی مدت ندارند و می توان با تزریق داروی رمدیسیویر آنان را درمان کرد، در این واحد درمانی سیار بستری و بعد از چند ساعت نیز مرخص می شوند.

بخش‌های سفید غیرکرونایی آمادگی پذیرایی از بیماران غیرعفونی را دارد و این بخش از بخش‌های کرونایی جدا بوده و با فاصله است.

همچنین اولین بیمار کرونایی در بیمارستان صحرایی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مستقر در پارکینگ بیمارستان بوعلی پذیرش و بستری شد.


11035695
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است