اقتصادی 10:23 - 07 اردیبهشت 1394
با ریزش 334 واحدی؛
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات دوشنبه 7 اردیبهشت با 334 واحد ریزش به کانال 65 هزار و 868 واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در ساعات اولیه معاملات امروز بورس تعداد 147 هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 313 میلیارد و 733 میلیون ریال در 16 هزار و 827 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.


روند منفی در تالار حافظ در حالی ادامه دارد که کارشناسان بر این باورند تا زمانی که شرایط اقتصادی و زیر ساخت‌ها بهبود پیدا نکند حتی کاهش نرخ سود بانکی نیز نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات این بازار باشد بعلاوه نگران و تر س سهامداران نسبت به مذاکرات لوزان نیز مزید بر علت شد و بر تشنج موجود در بازار سرمایه اضافه کرد و این جو بر شرایط افت بیش از بیش اضافه کرد.


شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)با کاهش 148 واحدی به 28 هزار و 177 واحد،شاخص کل(هم‌وزن)با کاهش 25 واحدی به 10 هزار و 128 واحد رسید.


نمادهای پر بیننده‌ی معاملات امروز را گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص نماد حکشتی،وبملت داشته است.


آیفکس فرابورس نیز با ریزش 6 واحدی به 741 واحد رسید.


در بازار فرابورس نمادهای پر بیننده را فولادی ‌ها و پالایشی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص نماد جم داشته است.


انتهای پیام/

6269819
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است