استانی 20:09 - 28 فروردین 1393
استاندار قم:
استاندار قم در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گفت: مدیران استان باید تفکر کار جهادی را در ذهن خود نهادینه کنند.

مدیران استان باید تفکر کار جهادی را در ذهن خود نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برگزار شد با اشاره به نام گذاری امسال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر معظم انقلاب به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تحقق این شعار در منطقه ویژه سلفچگان پرداخت.

استاندار قم مهمترین دلیل ایجاد شهرک‌های اقتصادی و مناطق آزاد را رهایی از قوانین دست و پاگیر اداری عنوان کرد و افزود: منطقه اقتصادی سلفچگان با بهره‌گیری از مدیران توانمند، باتجربه و کارآمد با سرعت خوبی در این راستا حرکت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت استراتژیک و منحصر به‌فرد این منطقه، واقع شدن در مرکز کشور، همجواری با شهر مقدس قم و داشتن زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز گفت: ما نیز باید به سهم خود در راستای توسعه این منطقه گام برداریم.

صالحی منش اجرای طرح ریل‌گذاری راه‌آهن و اتصال منطقه ویژه به راه‌آهن سراسری کشور را گامی سترگ در راستای شکوفایی منطقه اقتصادی سلفچگان برشمرد و با اشاره به بازدید خود از این طرح گفت: مدیران ملی و استانی باید ما را در این راستا یاری دهند.

وی همچنین بهره برداری از فرودگاه بین المللی قم را به عنوان دروازه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مطرح و خاطرنشان کرد: کمک در اتمام این طرح عظیم ملی که توسط بخش خصوصی در حال انجام است گام موثری در حرکت به سمت خصوصی سازی سایر بخش‌ها خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی و ابلاغ رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها در ارتباط با اقتصاد مقاومتی گفت: این بحث نباید در حد شعار باقی بماند و مدیران استان باید با نهادینه‌سازی تفکر کار جهادی در ذهن خود و با تلاش دوچندان زمینه‌های دستیابی به این مهم را فراهم کنند.

وی همچنین توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای طرح‌های عظیم ملی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه امروز سپاه مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب و ملت ایران هستند تصریح کرد: مجموعه دولت در استان از این ظرفیت ویژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده خواهد کرد.


3507642
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است