ورزشی 05:00 - 02 اسفند 1395
دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه با کسب پیروزی مقابل رقیب آمریکایی بازگشت خوبی به کشتی داشته است گفت:هدفم رفتن بر روی سکوی مسابقات جهانی فرانسه است.

میثم نصیری:جام جهانی خیلی به من نچسبید اما بد هم نبودم

میثم نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی مقابل رقیب آمریکایی، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم در وقت دوم به کشتی باز گردم و چهار امتیازی که عقب بودم را جبران کنم. از این که توانستم با این پیروزی نقشی در قهرمانی تیم‌ ‌ملی داشته باشم، بسیار خوشحالم.

دارنده مدال طلای آسیا، افزود: متاسفانه مسابقه را خیلی بد شروع کردم، اما خوب تمام شد. البته در مجموع ما در فاز تمرینات استقامتی بودیم و به همین علت خیلی در شرایط مسابقه قرار نداشتیم. من هم کشتی‌گیری هستم که در زمان تمرینات استقامتی نمی‌توانم خیلی خوب کشتی بگیرم. مقابل حریف آمریکایی نیز در تایم اول خوب نبودم،  ولی در وقت دوم توانستم خواسته مربیان را پیاده کنم. رقابت‌های جام جهانی خیلی به من نچسبید ، اما برایم بد هم نبود.

وی درباره علت خوشحالی زیاد رسول خادم پس از پیروزی‌اش مقابل رقیب آمریکایی، گفت‌: اول این که حریف آمریکایی از کشتی‌گیران بسیار خوب این تیم بود، اما خادم به من گفته بود که اختلافم با او زیاد است و واقعا هم همین طور بود. خوشحالی خادم به این علت بود که چهار امتیاز از حریف عقب بودم،  ولی توانستم آن را جبران کنم. وقتی خادم و مربیان تیم‌ ‌ملی از من راضی باشند، من هم از عملکردم راضی هستم.

ملی‌پوش ایران در المپیک ریو درباره این که به نظر می‌رسد با کسب پیروزی مقابل حریف آمریکایی در فینال جام جهانی بازگشت خوبی به کشتی پس از ناکامی در  ریو داشته است، خاطر نشان کرد: متاسفانه در  المپیک نتوانستم مزد زحماتم را بگیرم، اما معتقدم با این نتایج بازگشت خوبی به کشتی پس از  المپیک داشتم. باید چند روزی استراحت کنم تا باز هم با حضور در تمرینات در صورتی که کادرفنی تیم‌ ‌ملی صلاح بداند در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات آسیایی شرکت کنم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران با قدردانی از رسول خادم و کادرفنی تیم‌ ‌ملی، گفت‌: کادرفنی زحمات زیادی برای ما می کشد و جا دارد به خاطر اعتمادی که به من پس از عملکرد بدم در  المپیک داشتم قدردانی کنم. ان‌شاء‌الله بتوانم در مسابقات جهانی فرانسه به روی سکو بروم.

وی در پایان با اشاره به حمایت با شکوه تماشاگران کرمانشاهی از آزادکاران تیم‌ ‌ملی در جام جهانی، گفت‌: تماشاگران عالی بودند. خدا کند مسئولان قدر این طرفداران را بدانند و سالنی برای این شهر بسازند که گنجایشش بسیار بیشتر از سالن فعلی باشد. جمعیت زیادی هم پشت درهای بسته ماندند که نشان دهنده جایگاه کشتی در کرمانشاه است. جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

انتهای پیام


8830607
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است