بین‌الملل 10:23 - 12 مرداد 1394
پس از جنایت هولناک اخیر شهرک‌نشین‌ها در حق یک خانواده فلسطینی، دولت رژیم صهیونیستی وعده داد که یهودیان تندرو را تحت پیگرد قرار دهد.

تکاپوی رژیم صهیونیستی برای کاهش انزجار جهانی/ "یهودیان تندرو مجازات می‌شوند"

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، پس از اینکه یک کودک شیرخوار فلسطینی به دست شهرک‌نشینان در روستای «دوما» واقع در جنوب نابلس سوزانده شد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد که دیگر در برخورد با یهودیان تندرو کوتاهی نخواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که با "پدیده انزجار، تعصب و تندروی از سوی هر طرفی" مقابله خواهد کرد.

وی گفت: سیاستی که اتخاذ می‌شود شامل عدم سهل‌انگاری با جنایت‌هایی است که طی روزهای اخیر رخ داده است. جامعه اسرائیل در برخورد با این مساله که یک مساله انسانی اصلی است یکپارچه است.

حمله صهیونیست‌های افراطی به منزل یک خانواده فلسطینی و آتش زدن آن موجی از محکومیت و خشم را علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان به دنبال داشت.

نتانیاهو تاکید کرد که به دستگاه‌های امنیتی دستور داده تا تمامی اقدامات لازم و قانونی را برای برخورد با عاملان حمله به راهپیمایی همجنس‌گرایان در قدس و عاملان حمله به منزل فلسطینی‌ها در روستای دوما اتخاذ کنند.

وی مدعی شد: برخلاف آنچه که همسایگان ما انجام می‌دهند ما چنین اقداماتی را محکوم می‌کنیم.

نتانیاهو در حالی این وعده را داده که روز گذشته رئیس رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که اسرائیل در برخورد با یهودیان تندرو سهل‌انگاری به خرج می‌دهد.

برخی منابع روز یکشنبه اعلام کردند که اسرائیل قاتل کودک شیرخوار فلسطینی را بازداشت کرده است اما منابع دیگری تاکید کردند که هنوز هیچ فردی درخصوص حمله شهرک‌نشینان تندرو به روستای دوما بازداشت نشده است.

در همین راستا سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موشه یعالون، وزیر جنگ دستور داده تا برای بازداشت عاملان حمله به منازل فلسطینی‌ها و عاملان حمله به راهپیمایی همجنس‌گرایان در قدس به بازداشت اداری متوسل شوند چراکه این نوع بازداشت به آنها وقت اضافی می‌دهد تا اسناد و مدارک کافی را برای ارائه پرونده به دادگاه، جمع‌آوری کنند.

براساس قانون رژیم صهیونیستی می‌توان یک مظنون را حتی بدون تفهیم اتهام به موجب بازداشت اداری به مدت شش ماه بازداشت کرد و این شش ماه می‌تواند از طرف مسوولان نظامی برای دوره نامشخصی تمدید شود. حدود 379 اسیر از میان 5686 اسیر فلسطینی تحت بازداشت اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرده است: باید با تروریسم یهودی با همان روشی برخورد کرد که با تروریسم عربی برخورد می‌شود و از جمله این روش‌ها بازداشت اداری است.

انتهای پیام


6850306
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دولت آمریکا در یک اقدام نمایشی جدید، نماینده‌ای ویژه در امور نوار غزه و همچنین مسائل انسان‌دوستانه در غرب آسیا تعیین کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپاد‌های ایرانی تحریم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروهی متشکل از ۱۸ کشور از حماس خواستند که توافق آتش‌بس روی میز را بپذیرد و اسرای صهیونیست را آزاد کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است