استانی 21:24 - 30 فروردین 1393
معاون ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد
معاون فنی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران زن و مرد مازندرانی سال گذشته در 33 رشته ورزشی موفق به کسب مدال شدند.

افتخارآفرینی ورزشکاران مازندارنی در 33 رشته ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هاشم جمشیدپناه  امشب در نشست روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی در ساری افزود: سال 92 ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در 33 رشته ورزشی موفق به کسب 231 مدال شدند.

وی با اشاره به حضور 300 ورزشکار مازندرانی در اردوی انتخابی تیم ملی در رشته‌های ورزشی تصریح کرد: از مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم ملی 110 مدال جهانی و آسیایی و 131 مدال بین‌المللی بوده است.

معاون فنی و توسعه ورزش و جوانان مازندران از کسب 15 تا 17 توسط ملی‌پوشان مازندرانی در بازی‌های اینچوان کره جنوبی خبر داد و ابراز داشت: برای موفقیت بیشتر ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی ستاد حمایت از ورزشکاران از بیستم اسفند 91 تشکیل شد.

جمشیدپناه با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی سهم بسزایی در موفقیت ورزش کشور در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی دارند، افزود: شهریور ماه که مسابقات آسیایی کره جنوبی برگزار می‌شود شاهد موفقیت ملی‌پوشان مازندرانی در نواختن سرود ملی و اهتزاز پرچم کشورمان خواهیم بود.

وی در پایان از برگزاری 13 اردوی تیم‌های ملی  رشته‌های مختلف ورزشی در مازندران خبر داد و افزود: مازندران با توجه به منابع طبیعی، امکانات مطلوب و همچنین استعداد درخشان جایگاه بسیار خوبی در برپایی اردوهای مختلف ملی دارد.


3523190
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است