استانی 20:03 - 17 خرداد 1399

استاندارد استان یزد با کمبود جدی نیروی کارشناس مواجه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع بنادکوکی در نشست شورای معاونان استاندارد که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل استاندارد استان یزد با حداقل نیروی انسانی زیر ۵۰ درصد ظرفیت در حال کار است و به شدت با کمبود کارمند به ویژه در بخش کارشناسی روبروست.

وی بیان کرد: با این وجود این نقص، در طول سالیان گذشته تلاش کردیم که فرهنگ استاندارد را در جامعه نهادینه کنیم تا تصویر درستی از استاندارد در ذهن مردم نقش ببندد و خوشبختانه در این زمینه به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌ایم.

زارع بنادکوکی عنوان کرد: اگر توان همه دستگاه‌های اجرایی و آموزشی استان در راستای وظایف قانون توسعه و تقویت استاندارد هم‌افزا شود، شاهد جهش در استانداردسازی و اعتلای حقوق شهروندی و اعتماد بیشتر مردم خواهیم بود.

مدیرکل استاندارد استان یزد افزود: غریبه بودن جمع قابل توجهی از شهروندان، صنوف و حتی مدیران و مسئولان استان با واژه و مفهوم استاندارد، سبب نگرانی این اداره کل شده است که به منظور فائق آمدن بر این نقیصه و توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در گام اول، در حوزه اداری، طرح ابتکاری اجرای دوره‌های آموزشی استاندارد برای تمامی کارمندان دولت از سوی این اداره کل پیشنهاد شده که سرفصل‌های دروس آموزشی مرتبط در حال بررسی است.


10562918
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است