بین‌الملل 13:55 - 09 مرداد 1393
سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین با تأکید بر اینکه مقاومت هیچ توافقی را در خصوص خلع سلاح نخواهد پذیرفت اعلام کرد که نامه سردار سلیمانی به گروههای مقاومت در غزه نشانگر ادامه حمایت همپیمانان مقاومت در فلسطین و نیز تشدید این حمایتها در آینده است.

واکنش مقاومت فلسطین به نامه سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، "ابومجاهد" سخنگوی کمیته های مردمی مقاومت در فلسطین، در واکنش به ارسال نامه ای از سوی "سردار سلیمانی" فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران به گروههای مقاومت در فلسطین، اعلام کرد: سردار سلیمانی در نامه خود تأکید کرد که توطئه هایی برای خلع سلاح مقاومت وجود دارد و ارسال این نامه و اظهارات سردار سلیمانی نشانگر آن است که حامیان محور مقاومت همچنان از ما حمایت می کنند و در آینده نیز این حمایتها بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به همپیمانان خود این اطمینان را می دهیم که میان گروههای فلسطینی در سطح وسیعی همکاری و هماهنگی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند این همکاری را از میان ببرد.

ابو مجاهد همچنین اعلام کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در فراخواندن 16 هزار نیروی ذخیره به میادین جنگ نشان از آشفتگی و سردرگمی این رژیم دارد و مقاومت آماده است تا با اقدامات اینچنینی که از سوی رژیم اشغالگر قدس سر می زند مقابله کند.

وی افزود: تهدیدات رژیم صهیونیستی هیچ ارزشی ندارد و اجازه نمی دهیم که این رژیم قدمی از پیش بردارد و دستاوردی را در تجاوزات خود به نوار غزه کسب کند.

ابومجاهد تأکید کرد: مقاومت تا زمان پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاشهای اخیر رژیم صهیونیستی برای خلع سلاح نیروهای مقاومت که سردار سلیمانی نیز در نامه خود به آن اشاره کرد، گفت: ما حتی از یک گلوله هم چشم پوشی نمی کنیم و هیچ توافقی در خصوص خلع سلاح گروههای مقاومت صورت نخواهد گرفت.

وی با اشاره به میانجیگری مصر در خصوص برقراری آتش بس در غزه گفت: موضع مصر در خصوص برقراری آتش بس با موضع ما متفاومت است و مقاومت پیش از هر توافقی برای برقراری آتش بس بر رفع کامل محاصره غزه تأکید دارد.

فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران در پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد: خلع سلاح مقاومت رویایی گزاف است که دفن خواهد شد.


4360547
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وتوی آمریکا علیه اعطای عضویت کامل به فلسطین در سازمان ملل متحد را موضعی «ناامیدکننده» خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اعضای اوپک پلاس از ابتلای ماه جولای تولید نفت را افزایش خواهند داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، وضعیت نوار غزه را یک «جهنم انسانی» توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پاکستان اقدام تازه آمریکا برای تحریم چند شرکت خارجی به دلیل همکاری با اسلام‌آباد در حوزه برنامه‌های موشکی را خودسرانه و سیاسی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیته حفاظت از روزنامه نگاران، جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را خطرناک‌ترین درگیری بزای روزنامه نگاران در ۳۲ سال اخیر می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیج مردمی عراق می‌گوید انفجار پایگاه نظامی کالسو در اثر حمله رخ داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل جان مرشایمر می‌گوید که اسرائیل فکر می‌کرد ایران حمله به سفارت تهران در دمشق را تلافی نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی تانک‌های قدرتمند غربی در مواجهه با پهپاد‌های ارزان قیمت آسیب پذیر هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن ادعا کرد این کشور هیچ وقت به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد که از حریم هوایی آن برای هدف قرار دادن ایران استفاده کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است