سیاسی 09:12 - 06 شهریور 1393
نماینده مردم کلیمیان در مجلس با بیان این‌که به دولت نمره قبولی می‌دهم، گفت: به طور کلی دولت در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و بهداشتی گام‌های موثر و مثبتی برداشته است که امیدواریم تداوم یابد.

مره صدق: به دولت نمره قبولی می دهم

سیامک مره‌صدق در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از اقدامات و عملکرد یکساله دولت گفت: دولت در زمینه دیپلماتیک، مقابله با تورم، حل مشکلات اقتصادی و همچنین بهداشت و درمان در مورد اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات مفید و موثری انجام داده است.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس تصریح کرد: به عنوان مثال در بخش بهداشت و درمان هزینه‌های فاجعه‌آمیزی که برای یک سری اقشار وجود داشته از بین رفته است و این خیلی نویدبخش می‌باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: تغییر رویکرد کشور در عرصه جهانی و آشنا کردن واقعی مردم دنیا و همچنین شکاندن وضعیتی که در رابطه با تحریم‌ها وجود داشت در حد دیپلماسی عمومی با نظرات و تفکرات نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقدامات مهم دولت بوده است.

وی با بیان اینکه زمینه‌های لازم برای خروج از حالت بحران ترکیبی رکود و تورم توسط دولت ایجاد شده است، اظهار کرد: کاهش نرخ رشد تورم، کنترل نرخ ارز، ثابت نگه داشتن بهای مسکن نیز از اقدامات مثبت دولت بوده است که در عملکردی یکساله شاهد آن بودیم و امیدواریم این جنبه‌های مثبت هر روز پررنگ‌تر باشد.

مره صدق درباره این‌که آیا نکته‌هایی وجود دارد که دولت به تقویت آنها توجه کند گفت: در هر جایی شرایط با نقطه ایده‌آل فاصله دارد اما باید کل حرکت را در نظر گرفت که در این صورت روند رو به رشد و مثبتی صورت گرفته است.

انتهای پیام


4584486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری سابق درباره رخداد‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی وزیر کشور درباره قانون مقابله با تحریم کالاهای صهیونیستی توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است