استانی 14:07 - 23 دی 1395
معاون وزیر آموزش و پرورش:
ارومیه - معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال، بیش از ٣٠ هزار مدیر مدرسه در سطح کشور در قالب طرح مبین آموزش های لازم را فرا می گیرند.

امسال ۳۰هزارمدیر مدرسه در طرح مبین آموزش های لازم را فرا می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل باقری پیش از ظهر پنجشنبه در دوره آموزشی مدیریت برنامه های یاوران نماز (طرح مبین) با بیان اینکه این آموزش با هدف مدیریت برنامه های یاوران نماز انجام می گیرد افزود:حضور مدیران در صف اول نماز جماعت مدارس تبلیغ عملی و مشوق دانش آموزان است.

وی ادامه داد: مدرسه محوری، اثربخشی، مشارکت پذیری و مشارکت جویی سه اصل مورد نظر در مجموعه اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است.

باقری ادامه داد: همت برای حضور مستمر در صف اول نماز جماعت مدارس خواسته ما از مدیران مدارس است چراکه  اثرگذاری برنامه های تربیتی  باید فراتر از بخشنامه ها و از روی مسئولیت پذیری محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح مبین طرحی است که با هدف مدیریت برنامه های نماز در مدارس و آشنایی مدیران با تشکیلات یاوران نماز و استفاده از ظرفیت دانش آموزان در امر اقامه نماز جنماعت مدارس برگزار می شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نماز یکی از موثرترین بسترهای تربیتی است، بر نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید کرد.

این دوره آموزشی دو روزه بوده و با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران مدارس متوسطه دوره دوم برگزار می شود.

طرح مبین طرحی است که با هدف مدیریت برنامه های نماز در مدارس و آشنایی مدیران با تشکیلات یاوران نماز و استفاده از ظرفیت دانش آموزان در امر اقامه نماز جنماعت مدارس برگزار می شود.

طرح مبین در میان مدیران مدارس آذربایجان غربی با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اقامه نماز کشور اجرا می شود همچنین اساتیدی از شهرقم برای تدریس در این دوره حضور دارند.


8654866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است