استانی 15:45 - 06 بهمن 1393
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران خبر داد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران از اتمام عملیات ساخت و سازها در پروژه مسکن مهر مهرآباد از توابع بخش رودهن خبر داد.

اتمام عملیات ساخت و ساز در مسکن مهر مهرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، نصرالله دهقانی در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر مهرآباد که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات ساخت و ساز در پروژه مسکن مهر مهرآباد رو به اتمام است.

وی افزود: تنها برخی موارد از جمله آسفالت معابر، فضاسازی، جدول‌کاری، فضای سبز و همچنین قسمتی از تصفیه‌خانه مانده است که آنها نیز به‌ زودی انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند نیز در این بازدید تصریح کرد: دولت یازدهم به دنبال رفع مشکلات مسکن مهر بوده و تاکنون نیز برخی اقدامات خوبی در جهت تکمیل این پروژه‌ انجام داده است.

ناصر محمودی‌فرد ادامه داد: اما برخی کم‌کاری‌ها مربوط به متقاضیان است که در صورت تکمیل آورده‌ها، واحدهای خود را تحویل می‌گیرند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

همچنین بخشدار رودهن نیز در این بازدید به برخی از مشکلات روستاهای این بخش نظیر فریضه بودن طرح‌های هادی، طولانی بودن بازنگری طرح‌های هادی، اجرای نشدن صحیح طرح هادی بهسازی و آسفالت معابر روستایی اشاره کرد.

رضا طاهرخانی مشکلات مسکن مهر شهر آبعلی و مهرآباد از جمله فضای آموزشی، فضای سبز، پاسگاه انتظامی، تصفیه‌خانه فاضلاب و ... برشمرد و خواستار رفع این مشکلات شد.


5706203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است