ورزشی 16:28 - 29 مرداد 1396
برای حضور در رقابتهای جهانی؛
در پایان رقابتهای انتخابی تیم های ملی کاراته، ترکیب تیم های اعزامی کشورمان به رقابتهای قهرمانی جهان در رده های سنی مختلف معرفی شدند.

ترکیب تیم های کاراته رده های سنی پایه مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز گذشته با قضاوت داوران رسمی و با نظارت مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ها در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شد. 

در رده سنی نوجوانان پوریا اقدسی از البرز، علیرضا فرجی از مازندران، عرفان داودی از همدان، امیرحسین بیگدلی از و کامران بصری از مرکزی برای حضور در رقابتهای جهانی انتخاب شدند. ضمن اینکه علیرضا حیدری، حسین خدری، امیرحسین خلیفه، ایمان برزعلی و محمدسینا عبدالحسینی در کنار این نفرات در اردو باقی خواهند ماند. 

مرتضی نعمتی از قم، قاسم خوبرو از اصفهان، سیدعلی کریمی و باربد صداقت هر دو از آذربایجان غربی و مجید نیکوهمت از مرکزی در رده جوانان جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کردند. همچنین حمید حسنی پور، محمدرضا مرادی، حسین صالحی، مهدی شهگل و نوید محمدی به عنوان نفرات دوم به اردو دعوت شدند. 

در رده سنی زیر ۲۱ سال یا همان امید هم علی مسکینی، امیررضا رضایی، الیاس محمدزاده و صالح اباذری به ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی راه پیدا کردند. عبدالله ولدی، مهدی رحیمی نژاد، دانیال زحمت کش و میلاد بهمنی هم به عنوان نفرات دوم به اردو دعوت شدند.

در رده سنی زیر ۲۱ سال، تکلیف نماینده ایران در وزن ۸۴- کیلوگرم هفته آینده مشخص خواهد شد. مصدومیت مهدی قراری زاده باعث شد تا دیدارهای انتخابی در این وزن با تشخیص کادر فنی به هفته آینده موکول شود. در این وزن محمدرضا گیلان پور و علی نجفی هم حضور دارند. 

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی قهرمانی جهان چهارم تا هفتم آبان ماه به میزبانی اسپانیا در تنریف برگزار خواهد شد. 


9377759
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات این تیم حضور ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد چیذری مربی بدنساز سابق پرسپولیس به دلیل ایست قلبی درگذشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است