استانی 22:12 - 11 بهمن 1393
دبیر هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان خبر داد
دبیر هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور تیم بسکتبال با ویلچر بانوان زنجان در لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان خبر داد.

حضور تیم زنجان در لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان کشور

علیرضا محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هیئت استان زنجان با کادر تیمی خوب و مسلط در رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان حضور می‌یابد.‌

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با حضور هفت تیم هیئت فارس، هیئت کرمان، هیئت تهران، هیئت اردبیل، هیئت زنجان، هیئت خراسان رضوی و هیئت اصفهان برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان در مشهد برگزار می‌شود، افزود: مرحله نخست این رقابت‌ها از 12 تا 16 بهمن ماه در خراسان رضوی انجام می‌شود.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان به پیشینه مطلوب و کسب مقام قهرمانی تیم زنجانی در مسابقات سال گذشته لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان اشاره و خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم زنجان در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در ورزش بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان داشته‌اند و امیدواریم در این رقابت‌ها نیز با عملکردی مطلوب بتوانند مقام نخست را از آن خود کنند.

محمدی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان امسال در سه مرحله برگزار می شود، افزود: هفت تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها بر اساس مقام اول تا هفتم رده بندی می شوند و در ادامه چهار تیم اول جدول برای برگزاری مرحله نهایی به مصاف هم می‌روند.

وی یادآور شد: پس از برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان و انتخاب مقام‌های اول تا هفتم علاوه بر برگزاری مرحله نهایی تیم‌های اول تا چهارم جدول، سه تیم انتهای جدول نیز برای مسابقات تعیین مقام پنجم تا هفتم با هم روبه‌رو می‌شوند.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور 12 ورزشکار و مربی زنجانی در این دوره از مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم هیئت زنجان از آمادگی خوبی برخوردار است و برای کسب مقام نخست جدول به میدان می‌رود.


5745087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است