استانی 00:10 - 31 مرداد 1393
رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان عنوان کرد
رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) شهرستان رفسنجان گفت: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه هفدهمین کنگره ملی شیمی در رفسنجان ارسال شده است.

ارسال 700 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی شیمی در رفسنجان

رضا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: هفدهمین کنگره شیمی کشور با حضور هزاران متخصص داخلی و خارجی 10 تا 12 شهریور ماه امسال در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده و در قالب پوستر و سخنرانی در برگزاری کنگره از آنها استفاده می‌شود.

رنجبر افزود: در حاشیه کنگره شیمی کشور نخستین کنگره شهدای شیمی نیز برگزار می‌شود و خانواده‌های حدود 80 دانشجوی شیمی از سراسر کشور که در دهه 60 برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند، حضور خواهند داشت.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان ادامه داد: کنگره شهدای شیمی روز 10 شهریور ماه همزمان با افتتاح کنگره شیمی برگزار خواهد شد.

رنجبر بیان داشت: پنجمین همایش آنالیز عددی کشور نیز در 18 شهریور به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود و متخصصان از سراسر کشور در مورد آخرین دستاوردهای این رشته به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: از برنامه‌های جنبی همایش‌ها، برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید خبره داخلی و خارجی، نشست علمی با حضور مدعوین داخلی و خارجی و دعوت از 80 دبیر شیمی از سراسر استان کرمان خواهد بود.

رنجبر متذکر شد: نمایشگاه دستاوردهای شهرستان رفسنجان و بازدید از مراکز صنعتی، تاریخی و تفریحی از دیگر برنامه‌های جانبی کنگره‌ها در رفسنجان است.


4531623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است