استانی 16:48 - 28 آذر 1393
نماینده ولی فقیه در گیلان:
نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور مردم گیلان در 8 دی ماه 88 در صحنه گفت: مردم ما باید با حضور همیشگی خود قدردان ولایت فقیه باشند.

حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی در کربلا، دشمنان را ناامید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز 28 آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع)، این ایام را بزرگترین مصیبت مسلمانان دانست و اظهار کرد: پیامبر و امامان بزرگوار ما برکت اسلام هستند.

وی پیشرفت‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و دینی در دنیا، همه را از برکات وجود انبیاء(ص) و ائمه معصومین(ع) دانست و افزود: خداوند متعال پیامبران و امامان را به عنوان هدایت‌گر انسان‌ها قرار داده است.

وی به عظمت حضور مسلمانان در اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی در کربلا، دشمنان را ناامید کرد.

قربانی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم غیور ایران در 9 دی ماه 88 ادامه داد: مردم غیور ایران اسلامی در 9 دی سال 88 برای حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه آمدند و راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور به راه انداختند.

قربانی با بیان این‌که دشمن در راستای اختلاف میان فرزندان راستین امام(ره)، شیطنت‌های زیادی کرده است، افزود: التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه دو اصل مهم در مقابله با شیطنت‌های دشمن است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف، وقف را احسانی ماندگار، سرمایه‌ای ملی و وسیله‌ای برای نجات محرومان و پرکردن شکاف طبقاتی در جامعه دانست.

قربانی اضافه کرد: اوقاف و امور خیریه باید در بکارگیری سنت حسنه وقف قدم بردارد تا مردم برای انجام آن، رغبت داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت تعامل با واقفان خاطرنشان کرد: مردم بایستی بدانند که وقف آنها در خدمت به نظام و رفع نیازمندی‌هاست.

انتهای پیام


5449417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است