استانی 01:51 - 08 مرداد 1393
در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز اتفاق افتاد
2 بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران که عضو باشگاه ثامن‌الحجج مشهد هستند، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز اردوی تیم ملی را ترک کردند.

ترک سؤال‌برانگیز اردو توسط 2 بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، چهاردهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان ایران 11 مردادماه به میزبانی کشورمان با شرکت 12 تیم در شهر تبریز آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران که همراه با این تیم در تبریز حضور دارد، گفت: محمود سیدآبادی و مجتبی محمودآبادی شب گذشته بدون اجازه اردوی تیم ملی هندبال جوانان را ترک کردند که این موضوع سبب تعجب هم‌تیمی‌های آنها شد.

حسن طاهری افزود: این دو بازیکن جزو نفرات اصلی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بودند و اسامی آنها نیز به مسئولان برگزاری رقابت‌ها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی آبروی یک مملکت است، افزود: باید افرادی که به این شکل اردوی تیم کشورمان را ترک می‌کنند، مورد بازخواست قرار گیرند.

وی در عین حال گفت: البته پویا نوروزی و مجتبی فیروزبخت بازیکنان تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و مشهد همچنان در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند.

فدراسیون هندبال روز دوشنبه سرانجام برای 9 بازیکن باشگاه ثامن‌الحجج که از حضور در اردوی تیم ملی هندبال امتناع کرده بودند، حکم محرومیت صادر کرد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز با حضور 12 تیم برتر آسیا در دو گروه 6 تیمی از 11 الی 23 مرداد برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها در گروه «الف» تیم‌های قطر (قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه و عمان و در گروه ب تیم‌های ایران، کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق و ماکائو حضور دارند و از 11 مرداد رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی سال 2015 برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم ملی جوانان کشورمان 11 مرداد با ماکائو، 13 مرداد با عراق، 15 مرداد با کویت، 17 مرداد با کره جنوبی و 19 مرداد با بحرین در مرحله گروهی این مسابقات، رقابت خواهد کرد.


4354753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است