استانی 12:43 - 18 خرداد 1399

نقش کلیدی سربازان در ماموریت‌های ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، صبح امروز امیر سرتیپ دوم حسنعلی زمانی در دیدار صمیمی با سربازان تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی طی سخنانی اظهار داشت: سربازان فرزندان ملت هستند و امروز نقش سربازان در مأموریت‌های ارتش نقش کلیدی و بسزایی است.

امیر زمانی در ادامه، گفت: امروز بار سنگین اجرای مأموریت‌های ما برعهده فرزندان ملت است که بنا بر وظیفه ملی و قانونی خود لباس رزم بر تن کرده اند و همه ما وظیفه داریم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

فرمانده تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی خرم‌آباد، گفت: سربازی یعنی تا پای جان در راه دین، کشور و ولایت ایستادن، حقیقتاً همه سربازان ما این شاخصه‌های مهم را دارا هستند و هر جا که لازم بوده با قدرت تمام و جانفشانی وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی، گفت ما قدردان شما و همه سربازان جمهوری اسلامی ایران هستیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم امنیت کامل مرزهای کشور عزیزمان را تأمین کنیم.

بنابر این گزارش، در پایان سربازان وظیفه به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند که امیر زمانی به سوالات آنها پاسخ و دستور رسیدگی داد.


10563924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است