گوناگون 00:09 - 31 شهریور 1393
مقامات مالزیایی فردی را شناسایی کرده‌اند که از یک نهاد تجاری مستقر در استرالیا و مظنون به ارتباط با گروه‌های تروریستی، مبالغ زیادی پول دریافت کرده است.

خبرگزاری آلمان از کوالالامپور گزارش داد، احمد زاهد حمیدی، وزیر کشور مالزی اعلام کرد پلیس در تلاش برای تحقیقات درباره این مرد است که حدود 34 هزار دلار از شرکت بریستول گلوبال مانی ترنسفر استرالیا دریافت کرده است.

احمد زاهد گفت: در حال حاضر هویت این مرد را شناسایی کرده‌ایم، اما اجازه فاش کردن نام او را ندارم.

وی افزود: قانون درباره آنهایی که در این ماجرا دست دارند، اجرا خواهد شد. ما هیچ گونه مسامحه‌ای در این باره به خرج نمی‌دهیم.

مرکز تحلیل و گزارش تراکنش استرالیا هفته گذشته مجوز شرکت بریستول گلوبال مانی ترنسفر را به سبب نقض قوانین استرالیا در زمینه نقل و انتقال پول به حال تعلیق در آورد.

گفته می‌شود این شرکت که تحت مالکیت خواهر و شوهر خواهر خالد شروف (Khaled Sharrouf)، عضو داعش قرار دارد، موضوع انتقال 21 میلیون دلار استرالیا و همچنین نام گیرندگان این مبالغ را به مقامات اعلام نکرده است.

مقامات استرالیایی هفته گذشته 15 نفر را در بزرگ‌ترین عملیات ضدتروریستی در این کشور علیه افراد و گروه‌های مرتبط با داعش دستگیر کردند.

یک منبع پلیس مالزی اعلام کرد حدود 100 مالزیایی به گروه‌های شورشی مختلفی که در حال مبارزه در خاورمیانه هستند، پیوسته‌اند.

مقامات مالزیایی همچنین در حال تحقیق درباره گزارش‌هایی هستند که در آنها آمده است دستکم سه زن مسلمان مالزیایی به داعش پیوسته‌اند.


4766333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است