استانی 01:00 - 28 آذر 1393
عصر پنجشنبه
دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی فوتبال جوانان مرکز هرمزگان برگزار و چهره تیم‌های فینالیست مشخص شد.

چهره فینالیست‌های فوتبال جوانان مرکز هرمزگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرحله نیمه‌نهایی فوتبال جوانان مرکز هرمزگان بین تیم‌های آبفا، اروند، نایبند و ستاره جوان گچین برگزار شد و در پایان دو تیم آبفا و ستاره جوان گچین به فینال و تیم‌های اروند و نایبند هم به دیدار رده‌بندی راه یافتند.

در نخستین بازی نیمه‌نهایی دو تیم آبفا و اروند بندرعباس به دیدار هم رفتند که در این بازی آبفا با ترکیب جواد خسروپور، اسماعیل‌ پوردرویش، علی پرماس، مهدی آشوری (81 پویا مجیدی)، رسول منصوری، رضا بشیر، میثم افرایی، محمدجواد ترکی، امیرمحمد ذاکری، امیرحسین موسایی و مصطفی ذاکری به میدان رفت و از سوی دیگر اروند هم با ترکیب معراج عباس‌زاده، ابراهیم کوسج، احسان درا، سعید بنی‌حسنی، منعم ملاحی‌زاده، احمد آفتابی، عارف داور، اسحاق اربابی (45 حسن اوج هرمزی)، اسماعیل حسن‌پور (احمد امینی‌پور 46)، فردین دریاشکاف و محمد توفیق به بازی رفتند.

دو تیم در نیمه نخست تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام دادند اما هر چه زدند به در بسته خورد و بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه 78 رضا بشیر لیلان گل نخست این بازی را برای آبفا به ثمر رساند اما شادی گل این تیم تا دقیقه 82 ادامه داشت و اسماعیل حسن‌پور گل مساوی را به ثمر رساند تا کار دو تیم برای مشخص شدن تیم فینالیست به ضربات پنالتی کشید و در ضربات آبفا موفق شد 5 بر 4 اروند را شکست داده و به فینال راه پیدا کند.

قضاوت این بازی را حسین معصومی، مهدی ایسینی‌زاده و رضا شرفی بر عهده داشتند.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی نایبند بندرعباس و ستاره جوان گچین در ورزشگاه تختی به قضاوت مجتبی خواب‌جاوید و کمک‌های مهدی جلوداری و محسن قاسم‌پور به مصاف هم رفتند.

در این بازی کامبیز حمزه‌پور سرمربی تیم نایبند بندرعباس بهروز دستان، امین دهقانی، سهیل اعتمادزاده، علی فخاری (50 احمد شجاعی)، مهدی بهادری، امید احمدی، علی شاهی، علیرضا بهرامی (65 عمادجاور)، امید داد، موسی مشکینی و مهدی سالاری (75 احسان گلستانی‌فر) را به بازی فرستاد و سیدحسین آسینه سرمربی گچین هم از وجود مهرداد رخ فیروز، رضا راه‌انجام، سعید نیک‌بنیاد (71 ابوبکر آرایش)، مهرداد گچینی‌زاده، پویا پرمون، سید احسان آسینه، مهرداد رخ فیروز، محمد باستان، عبدالباسط احسان‌پور، محمد رخشان و محمد راسخی (88 دانیال نورالدینی) در این بازی استفاده کرد.

دقیقه 12 بازی بود که امید داد نخستین گل را برای نایبند به ثمر رساند اما این گل خیلی زود و در دقیقه 13 توسط مهرداد گچینی‌زاده جواب داده شد.

بازی از هیجان خوبی برخوردار بود و دو تیم فشار حملات زیادی روی دروازه یک دیگر داشتند اما حملات تیم ستاره جوان گچین زهردارتر بود و در دقیقه 24 موفق شد توسط محمد رخشان به گل دوم دست پیدا کند و با پیروزی  نیمه نخست به رختکن برود.

در نیمه دوم شاگردان حمزه‌پور برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند تا اینکه در دقیقه 70 موسی مشکینی گل مساوی را برای این تیم به ثمر رساند.

ستاره جوان که نمی‌خواست سرنوشت تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود باز هم حملات خودش را ادامه داد تا اینکه در دقیقه 77 یک بار دیگر محمد رخشان زننده گل دوم برای بار سوم دروازه نایبند را باز کرد تا ستاره جوان حریف آبفا در بازی فینال شود و نایبند در بازی رده‌بندی به دیدار اروند برود.

این بازی سه اخطار هم داشت که امیر احمدی و امید داد از نایبند و پویا پرمون از ستاره جوان کارت زرد از داور مسابقه دریافت کردند.

در پایان این دو بازی آبفا و ستاره جوان به فینال فوتبال جوانان بندرعباس راه یافتند و اروند و نایبند هم دیدار رده‌بندی را انجام خواهند داد.

قرار است که هیئت فوتبال بندرعباس در تاریخ پنجم دی‌ماه امسال دیدار فینال را که گفته شده به صورت زنده از شبکه خلیج فارس نیز پخش می‌شود را برگزار کند.

در بازی‌های جوانان مرکز هرمزگان، هشت تیم در دو گروه چهار تیمی که در گروه اول شهدای دوراهی ایسینی، وحدت جمال احمد، ستاره جوان گچین و اروند و درگروه دوم نایبند، آبفا، وحدت مغ احمد و شهید کهوری حضور داشتند با هم به رقابت پرداختند.


5446569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است