ورزشی 16:33 - 09 فروردین 1403
تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در غیاب مدافع ارمنستانی این تیم برگزار شد.

گزارش تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند ماده سازی خود برای دیدار با فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی هود را پیگیری کرد. مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که شب گذشته روی تیم نیمکت ارمنستان حضور داشت، در تامرین امروز غایب بود و قرار است وی امشب به تهران برگردد.



به گزارش فارس، قبل از شورع تمرین امروز، تعدادی از معلولین که بیماری MS پیشرفته داشتند در محل آبی‌پوشان حاضر دشه و با امیر قلعه‌نویی و سایر بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. حضور این نفرات حال و هوای خاصی در کمپ حجازی ایجاد کرده بود.



* حنیف عمران‌زاده به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال مشغول بازی تنیس فوتبال بود و پیرامون حضور 80 هزار تماشاگر افغانی در بازی روز گذشته افغانستان و ایران صحبت می‌کرد. بازیکنان استقلال که از حضور این تعداد تماشاگر متعجب شده بودند، هرکدام اظهارنظری داشتند و در این بین، عمران‌زاده در اظهارنظری جالب گفت باید فراخوان بزنیم تا برای بازی‌های استقلال حداقل تعدادی از افغانی‌ها به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.



* دکتر نوروزی در تمرین امروز تیم استقلال حضور پیدا کرد و پس از صحبت با امیر قلعه‌نویی سال نو را به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت. اکثر بازیکنان استقلال رفتار گرمی را با رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال داشتند.



* یعقوب کریمی که به دلیل آسیب‌دیدگی، تیم ملی را در دیدار تدارکاتی همراهی نکرده بود، امروز هم در تمرینات گروهی تیمش حاضر شد و پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کرد.



* بارش باران در شهر تهران باعث شد که تا امروز زمین کمپ حجازی کاملاً خیس باشد، اما با این وجود استقلالی‌ها 90 دقیقه تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند و امیر قلعه‌نویی نیز با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین گروهی بود.



*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال هم در گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی این تیم را تماشا کرد.



* کریم بوستانی امروز با سایر دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال تمرین کرد و البته با توجه به گلی بودن زمین نیز، گلرها شرایط خوبی از لحاظ جسمانی نداشند و بارها و بارها به خاطر شیرجه‌های خود، لباس‌شان کثیف شده بود.



* فریدون زندی مثل روزهای گذشته، امروز پا به پای تیم استقلال تمرین کرد و در کارهای گروهی این تیم حضور داشت.



* طبق برنامه، ملی‌پوشان تیم استقلال پس از بازگشت از استکهلم، به اردوی استقلال اضافه شده و همچنین مگویان نیز آبی‌پوشان را در سفر به اهواز همراهی خواهد کرد.



تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه ساعت 14:30 دقیقه تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و پس از بازی روز 14 فروردین‌ماه در ورزشگاه غدیر شهر اهواز ساعت 23 همان روز به تهران بازخواهد گشت.






6115562
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است