ورزشی 15:07 - 06 آذر 1393
سرمربی جدید پیکان، معرفی شد
مراسم معارفه صمد مرفاوی، سرمربی جدید پیکان با بازیکنان این تیم صبح امروز برگزار شد.

مرفاوی :اگر محکم و متحد باشیم، هیچ تیم حریفمان نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از آغاز تمرین امروز و از ساعت 11 صبح، شیعی سرپرست باشگاه پیکان همراه با صمد مرفاوی، ساکت الهامی، امیر حاج رضایی و بهتاش فریبا در محل تمرین تیم حاضر شده تا سرمربی جدید تیم را به بازیکنان معرفی کنند.

پس از سلام و احوالپرسی بازیکنان با کادر مدیریت و مربیان، شیعی در صحبتهایی خطاب به بازیکنان گفت: پیش از هر چیز باید از زحمات آقای ابراهیم زاده و همکارانش تشکر کنم زیرا آنها زحمت خود را برای پیکان کشیدند اما در نهایت به صورت توافقی و دوستانه از یکدیگر جدا شدیم. حالا هم در خدمت آقایان مرفاوی و الهامی هستیم که از مربیان خوب و موفق فوتبال ایران هستند. امیدواریم پیکان با تلاش و زحمات کادر فنی و شما بازیکنان، بتواند در نیم فصل دوم به جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کند و بتواند انتظارات مدیران و کارگران کارخانه ایران خودرو را برآورده کند. من حمایت کامل خودم  را از مجموعه تیم پیکان را اعلام می کنم و برای شما از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

پس از صحبت های سرپرست باشگاه پیکان، بهتاش فریبا مشاور فنی باشگاه، لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای ابراهیم زاده و همکارانش، برای صمد مرفاوی و ساکت الهامی و تیم پیکان، ‌در نیم فصل دوم آرزوی موفقیت کرد.

امیر حاج رضایی، ‌دیگر مشاور باشگاه نیز لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد  و بعد نوبت به صمد مرفاوی رسید. سرمربی جدید پیکان رو به بازیکنانش گفت: پیش از هر چیز از زحمات دوست خوبم آقای ابراهیم زاده تشکر می کنم که خیلی زحمت کشیدند اما به هر حال فوتبال همین است و از این اتفاقات در هر تیمی می تواند بیفتد. من هم از این بعد در خدمت شما هستم و می خواهم با همه تلاش کار کنیم. اگر ما با هم متحد و یکدل باشیم و قوی کار کنیم، هیچ تیمی حریف ما نمی شود. اگر محکم باشیم و با همه وجود تلاش کنیم، تیمی نمی تواند مقابل ما موفق باشد. من انتظاری جز این از مجموعه پیکان ندارم و اطمینان دارم با حمایتهای کادر مدیریتی و تلاش و زحمات شما، می توانیم در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری کنیم.


5284280
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است