استانی 23:17 - 16 خرداد 1399
ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده قطور قبل از فصل سرما باید به پایان برسد.

افتتاح نخستین واحد مسکونی بازسازی شده در منطقه زلزله زده قطور خوی

محمدمهدی شهریاری امروز ۱۶ خرداد به همراه جمعی از مدیران استانی در بازدیدی ۵ ساعته از مناطق زلزله زده قطور خوی ضمن شنیدن درخواست ها و دغدغه های مردم زلزله زده  با ابراز نارضایتی از روند احداث واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان قطور خوی گفت: اگر چه اقدامات خوبی انجام گرفته اما به هیچ وجه رضایت بخش نیست و گلایه های مردم در خصوص تعلل در روند ساخت واحدهای مسکونی درست است.

وی اظهار کرد: با وجود تلاشهای انجام گرفته ولی عواملی چون کرونا و تعلل برخی دستگاه های اجرائی از جمله شرکت بیمه، روند بازسازی مناطق زلزله زده مطابق برنامه ریزی ها به پیش نمی رود.

وی با انتقاد از کوتاهی شرکت بیمه در انجام تعهدات مورد توافق تصریح کرد: انتظار داریم شرکت بیمه در اجرای تعهدات خود و پرداخت خسارت درست و کامل به واحدهای مسکونی زلزله زده اهتمام جدی داشته باشد در غیر اینصورت به محاکم قضایی شکایت خواهیم کرد.

استاندار گفت: مردم مناطق زلزله زده به اندازه کافی دچار سختی و مشکل شده اند و این وظیفه دستگاههای اجرایی مسئول است که دسترسی مردم به ملزومات ساخت واحدهای مسکونی را تسهیل نمایند.

شهریاری به بنیاد مسکن و فرمانداری خوی دستور داد تا هر چه سریعتر در خصوص سرعت بخشی به روند احداث و هماهنگی های بانکی برای پرداخت تسهیلات بازسازی و معیشتی اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا،استاندار آذربایجان غربی همچنین توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و بانوان سالمند بدون سرپرست را خواستار شد و افزود: فرمانداری باید نسبت به شناسایی و معرفی این افراد به نهادهای حمایتی اقدام نماید.

انتهای پیام


10561243
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است