اقتصادی 11:40 - 01 اردیبهشت 1393
تهران - ایرنا - انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در اولین روز اردیبهشت ماه عرضه می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در صورت تقاضا با 40 هزار و 700 تن ورق گرم C به قیمت پایه 16 هزار و 731 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین 29 هزار و 500 تن ورق گرم B را به قیمت پایه 16 هزار و 330 ریال عرضه می کند.



از دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می توان به 10 هزار تن ورق سرد B و 2500 تن ورق قلع اندود اشاره کرد. در گروه مس، 100 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز و 80 تن مس مفتول شرکت صنایع مس کاوه روی تابلوی عرضه می رود.



تالار مذکور همچنین شاهد عرضه 100 تن شمش روی و 10 کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته است.



شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، یک هزار تن دانه کلزای خوزستان، 500 تن دانه کلزای فارس و 500 تن دانه کلزای ایلام به قیمت پایه 19 هزار و 400 ریال برای هر سه محموله عرضه می شود.



در گروه شکر، 200 تن شکر سفید کارخانه امیرکبیر، 200 تن شکر سفید شرکت کشت و صنعت فارابی، 200 تن شکر سفید شرکت کشت و صنعت دهخدا و 200 تن شکر سفید کارخانه دعبل به قیمت پایه 19 هزار ریال برای هر چهار محموله روی تابلوی عرضه می رود.



لازم به ذکر است، 150 تن کنجاله سویا پرک کارخانه اکسدانه و 150 تن دیگر به صورت نقد عرضه می شود.



همچنین در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی آریاساسول، تبریز، رجال و مارون انواع پلی پروپیلن،ABS، پلی اتیلن و پلی استایرن را عرضه می کنند.



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، علاوه بر این، سه هزار تن قیر 6070 شرکت نفت پاسارگاد شیراز و 200 تن قیر 6070 شرکت تعاونی قیر سفت دمیده جم هندیجان عرضه را تجربه می کنند.



این گزارش همچنین حاکی است، تالار صادراتی بورس کالا در روز دوشنبه شاهد عرضه 2400 تن انواع قیر شرکت های عایق بام باستان، قیر و عایق جنت آباد، و پویندگان فن و تجارت بین الملل است.



اقتصام(1)**9141**1594

انتهای پیام /*


3536633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری تولید خودرو در ایران را در سال ۲۰۲۳ یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۴۷۱ خودرو اعلام کرد که رشد ۱۲ درصدی داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۳.۰۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسکن گفت: دست دلالان و سوداگران با راه اندازی سامانه خودنویس کوتاه و بازار اجاره به سمت ثبات هدایت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام پروار گوساله به ۱۵۰ هزار راس رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در برابر تقاضا، نوسانی در بازار مرغ ایام پرتقاضای ماه رمضان نخواهیم داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر پروژه رفع تداخلات اراضی کشاورزی گفت: گرچه قرار بود تا پایان سال گذشته ۱۰۰ درصد اراضی کشاورزی رفع تداخل شوند، اما بدلیل نقض عکس‌های هوایی و نقشه‌های منابع طبیعی تا پایان سال گذشته تنها ۶۸ درصد اراضی رفع تداخل شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: براساس آخرین آمار سطح زیرکشت زعفران در کشور ما ۱۳۳ هزارهکتار است که با افزایش عملکرد در هکتار، امکان تولید هزارتن محصول در کشور ما وجود دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به افزایش حجم تولید در ماه‌های اخیر، بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» برای نخستین بار در حوزه صدور تجهیزات پیشرفته پالایشی از جمله کمپرسور و کاتالیست به پروژه‌های فراسرزمینی و دستیابی به دانش فنی ارتقای کیفی نفت‌کوره واحد‌های پالایشی گام برداشته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور سازمان جنگل گفت: براساس آمار سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب چوب مورد نیاز است که ۲۲ درصد آن از طریق واردات تامین می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است