سیاسی 13:30 - 14 مهر 1401
جامعه اسلامی کارمندان اعلام کرد: بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی بی اثر و عقیم شد.

جامعه اسلامی کارمندان: با حرکت خودجوش مردم فتنه بی‌اثر شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی کارمندان در پی حوادث اخیر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر اعلام کرد:‌ بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه‌گران بی اثر و عقیم گردید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی در یک سال اخیر به رغم تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به پیروزی‌های عدیده‌ای نائل آمدند، راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه اربعین حسینی و دستاوردهای مهم در تولید علم و فناوری، همچنین موفقیت‌های حاصله در سیاست خارجی، عضویت کامل در پیمان شانگهای، توسعه روابط اقتصادی، فنی و سیاسی با اعضای این پیمان و سخنرانی مهم و حضور موفق رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل، خشم دشمنان‌ شیطان صفت را برانگیخت. 

از این‌ رو دشمنان اسلام و ملت ایران به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و عوامل داخلی آنان از درگذشت غم‌انگیز یک جوان ایرانی سوء‌استفاده کرده و با خرابکاری‌ها و آتش زدن مساجد و اموال بیت‌المال و مردم و با بهره‌برداری از ابزارهای رسانه‌ای به تحریک مردم و جوانان پرداختند.

بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه‌گران بی‌اثر و عقیم گردید.

ضمنا از دولت محترم و مردمی سیزدهم تقاضا می‌شود با رفع مشکلات اقتصادی موجود، بیش از پیش زمینه دلگرمی مردم عزیز را فراهم نمایند.

جامعه اسلامی کارمندان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر به ویژه مدافعان امنیت و حمایت از نیروهای انتظامی و نظامی، فتنه دشمنان اسلام و ایران را شدیداً محکوم کرده و اطمینان دارد این توطئه‌ها نافرجام و شکست خورده است.

جامعه اسلامی کارمندان 

مهرماه ۱۴۰۱

پایان پیام/


11703943
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان درباره تحولات اخیر منطقه گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است