استانی 22:35 - 10 اسفند 1393
فرماندار پردیس:
فرماندار شهرستان پردیس گفت: پردیس با توجه به ظرفیت‌های زیادی که دارد، باید به آرمان‌شهر اسلامی تبدیل شود.

پردیس به آرمان‌شهر اسلامی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مرتضی حیدری امشب در نشست جانبی بازدید شماری از مسئولان از این شهرستان اظهار داشت: فاز اول تصفیه‌خانه آب شهرستان پردیس راه‌اندازی شده و راه‌اندازی مدول دوم به‌شدت مورد تقاضاست و با توجه به استقرار جمعیت ضرورت دارد که سریعاً به این مورد پرداخته شود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب در نظر گرفته شده در پردیس با تسریع در انجام کار خیلی می‌تواند گره‌گشا باشد و در پاسخ‌گویی به محدودیت‌هایی که شورای تأمین ایجاد کرده، ما را یاری دهد؛ به‌خصوص که فاضلاب فعلی به رودخانه‌ها و سد ماملو می‌ریزد.

حیدری بیان داشت: تقاضایی که هنرمندان و برخی از ایثارگران دارند، این بوده که با توجه به ظرفیتی که در شهر پردیس ایجاد شده، با توجه به حسن نظر مسئولان وزارت راه و شهرسازی در خصوص ایجاد یک آرمان‌شهر اسلامی در پردیس کار شود.

وی تصریح کرد: تقاضا داریم بخشی برای سکونت ویژه هنرمندان و ایثارگران در پردیس در نظر گرفته شود و اگر این افراد در شهر مستقر شوند، در بهبود بافت فرهنگی و اجتماعی که در این شهر در حال شکل گرفتن است، تأثیر مضاعفی دارد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مدارس را در پردیس به‌شدت باید مورد توجه قرار داد و تقاضا می‌کنیم که سرعت کار در این بخش افزایش یابد.

حیدری ادامه داد: فاز اول احداث مصلای شهر پردیس انجام و برخی از مشکلات آن مرتفع شده اما در حال حاضر، نماز جمعه در یک مسجد کوچکی برگزار می‌شود که به‌شدت مورد تقاضای مردم است که با مشکلات عدیده‌ای که با آن مواجه هستند، وضع بهبود یابد و اگر پارکینگ نیز در سطح شهر در نظر گرفته شود، خیلی مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه‌های خود را در این شهر به خوبی انجام می‌دهد و مساعدت مسئولان و سرکشی‌ها و حضور نمایندگان مجلس ما را کمک می‌کند که در جلب رضایت مردم بکوشیم که به خصوص در واگذاری واحدهای مسکونی تأثیر خواهد داشت.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: کمی زمان واگذاری واحدهای مسکن مهر پردیس به تأخیر افتاده و کار سرعت می‌خواهد تا اعتراض‌ها به شکلی مدیریت شود و با جلب رضایت متقاضیان به پایان برسد.


5952909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است