فرهنگی‌هنری 19:42 - 08 فروردین 1394
فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای تاریخ‌های ۱۶ فروردین لغایت ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۷ صبح نهم فروردین به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رجا؛ متقاضیان سفر با قطار می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجا به نشانی http://ticket.raja.ir، سامانه‌ی «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) و فروش تلفنی از طریق سامانه‌ی 1539 انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجا مراجعه کرده یا از طریق USSD اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #797*720* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #797* اقدام به خرید کنند.

در فروش‌های اینترنتی، تلفنی و سامانه‌ی «هم‌قطار» علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از آن نیست.

فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق از ساعت 8:30 صبح روز یک‌شنبه 9 فروردین ماه آغاز می‌شود.

عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) نیز از ساعت 12 ظهر همین روز از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی رجا بلیت قطارهای رجا برای ادامه سفرهای نوروزی و در مسیرها و قطارهای مختلف موجود است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های 1539 (از تهران) و 55651415-021 (از شهرستان‌ها) تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.


6107774
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ظهر فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت تمدید شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم کن از پوستر رسمی هفتاد و هفتمین دوره خود در سال۲۰۲۴ رونمایی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» طی سی روز، بیش از ۴۶۹۰ ساعت از سوی کاربران کتابخانه‌های عمومی به طرح بهار در بهار اختصاص یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگ مقاومت و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جامعه صنفی تهیه‌کنندگان علیه برخی سینمادارانی که بیشتر از قدرالسهم توافقی، عایدی دارند، بیانیه‌ای صادر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا CMS VATAVARAN در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صحرا اسدالهی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره بین‌المللی زنان بیروت دریافت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: حریم کوشک امیر سلیمانی واقع در منطقه ۱۵ تهران پس از مدت‌ها تعیین شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی، برنامه‌های شبکه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است