اقتصادی 09:17 - 23 تیر 1393
بورس اوراق بهادار تهران از توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و حراج تک قیمتی برخی نمادهای بورسی و فرابورسی خبرداد.

توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و حراج تک قیمتی برخی نمادهای بورسی و فرابورسی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت فناوری بورس تهران، در اطلاعیه‌هایی از سوی بورس اوراق بهادار تهران خبر از توقف، بازگشایی، محدودیت دامنه نوسان و حراج تک قیمتی برخی نمادهای بورسی و فرابورسی به چشم می‌خورد.

متن اطلاعیه‌ها به شرح زیر است:

-----

معاملات بورس انرژی - سلف موازی استاندارد برق

الإثنین, جوییه 14, 2014 08:46 ق.ظ

4$$بدین وسیله به اطلاع کارگزاران بورس انرژی می رساند که نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 93/04/27 در پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف شده و فرآیند تحویل آن آغاز می شود. مدیریت عملیات بازار

------

معاملات بورس انرژی - سلف موازی استاندارد برق

الإثنین, جوییه 14, 2014 08:46 ق.ظ

4$$بدین وسیله به اطلاع کارگزاران بورس انرژی می رساند که نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 93/05/22 گشایش می یابد. مدیریت عملیات بازار

----

محدودیت های عدم فروش تا 2 ماه و سقف خرید درحق تقدم استفاده ازتسهیلات مسکن

الإثنین, جوییه 14, 2014 08:33 ق.ظ

کارگزاران محترم عضو فرابورس و متقاضیان محترم، پیرو پیام های قبلی این مدیریت، به اطلاع می رساند؛ محدودیت عدم فروش توسط خریداران اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن تا 2 ماه پس از تاریخ خرید در برخی از نمادهای مربوط به آن از روز شنبه مورخ 07/04/1393 اعمال شد. محدودیت عدم فروش خریداران اوراق تا 2 ماه پس از خرید برای نمادهای اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن که فقط 4 ماه تا پایان معاملات آن در بازار فرابورس ایران باقی مانده است، اعمال نخواهد شد، لذا نمادهای معاملاتی به شرح ذیل مشمول محدودیت مذکور نیستند: تسه9006 ، تسه9007 ، تسه9008 ، تسه9009 ، تسه9101 ، تسه9102 و تسه9103 . ضمناً نمادهای معاملاتی تسه9010 و تسه 9104 هریک تا تاریخ 14/05/1393 مشمول اعمال محدودیت عدم فروش می باشند و سایر نمادهای معاملاتی اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن مشمول محدودیت عدم فروش خریداران به مدت 2 ماه خواهند بود. مچنین تاکید می گردد، اعتبار کلیه اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن از اوراق تسهیلات مسکن شهریور ماه سال 1390 (تسه9006) به بعد، جهت اخذ تسهیلات تا یک ماه پس از توقف نماد در بازار فرابورس ایران می باشد. همچنین محدودیت سقف خرید به میزان حداکثر 90 ورقه برای هر کد معاملاتی در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای اوراق تسهیلات مسکن اعمال می شود. به عبارت دیگر در هر جلسه معاملاتی و در کلیه نمادهای اوراق تسهیلات مسکن، هر کد معاملاتی صرفاً تا سقف 90 ورقه تسهیلات مسکن مجاز به ورود سفارش خرید و انجام معامله می باشد. بدیهی است متقاضیان می بایست، محدودیت مذکور را در خصوص ورود سفارشات خرید و معاملات انجام شده رعایت نمایند. تخطی از پیام ناظر بازار و ورود سفارش یا خرید بیش از سقف مجاز منجر به ابطال کلیه معاملات صورت گرفته و حذف سفارش های وارده شده و موضوع به مرجع رسیدگی به تخلفات ارجاع می‌شود.متقاضیان خرید بیسقف مذکور صرفاً پس از تأیید بانک مسکن می توانند اقدام به ورود سفارش نمایند. مدیریت بازار فرابورس ایران

----

در خصوص محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی وآفری1

الإثنین, جوییه 14, 2014 08:25 ق.ظ

کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت بیمه کارآفرین (وآفری1)، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز دوشنبه مورخ 23/04/1393 آماده انجام معامله می باشد. مدیریت بازار فرابورس ایران

----

در خصوص محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی سنوین1

الإثنین, جوییه 14, 2014 08:23 ق.ظ

کارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین (سنوین1)، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز دوشنبه مورخ 23/04/1393 آماده انجام معامله می باشد. مدیریت بازار فرابورس ایران

-----

این خبر با اطلاعیه‌های جدید تکمیل می‌شود.


4232102
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است