گوناگون 12:56 - 05 تیر 1396

مراسم دیدار و گفتگو با استاد سید عبدالله انوار برگزار می شود
نود و سومین جلسه دیدار و گفتگو کتابفروشی آینده که با همکاری مجله بخارا درساعت نه نیم صبح پنجشنبه هشتم تیر ماه به استاد سید عبدالله انوار اختصاص یافته است.



به گزارش الف کتاب استاد انوار دانشمندی چند وجهی است. در دانشگاه تهران حقوق خواندند ؛ سپس به ریاضی روی اوردند.ایشان یکی از زبده ترین کارشناسان نسخ خطی به شمار می روند. بیست سال در کتابخانه ملی ریاست بخش نسخه های خطی را به عهده داشتند. متون مهمی را در زمینه موسیقی تصحیح کردند.



همچنین در فلسفه تر جمه جستارهای فلسفی ویتگنشتاین و تطور حیات از برگسون و مقاصد الفلاسفه غزالی و همچنین ترجمه 22 جلد کتاب شفای ابوعلی سینا را به پایان بردند. اثار دیگر استاد در شرح متون فلسفی سالها پیش منتشر شد‌

استاد انوار از جمله یکی از تهران شناسان بنام هستند و چندین رساله درباره باغها، خیابانها،محلات،قناتهاو دروازه های تهران منتشر  کردند. در جلسه دیدار و گفتگوبا استاد در کتابفروشی اینده استاد بخشی دیگر از دانسته ها بی نظیر خود را درباره تهران بیان خواهند نمود. دیدار با استاد انوار درساعت نه ونیم صبح هشتم تیر ماه در کتابفروشی اینده(بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار ) برگزار می شود.

9205699
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است