استانی 14:16 - 03 فروردین 1396
امام جمعه بوشهر:
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: قاچاق کالا یکی از معضلات مهم در بروز مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است.

قاچاق کالا از معضلات مهم در بروز مشکلات اقتصادی و بیکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر پنجشنبه در نشست با استاندار و مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: همدلی و تعامل و همراهی خوبی را بین مسئولان استان بوشهر شاهد هستیم که زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم است.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در ولایت‌مداری و اخلاق‌محوری دارای سابقه درخشانی هستند، اضافه کرد: همه مسئولان باید برای ارائه خدمات صادقانه به مردم تلاش کنند چراکه تنها چیزی که از دوران مسئولیت افراد باقی می‌ماند، میزان خدمت آنها به مردم است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر تاکنون به جایگاه واقعی خود دست نیافته است، تصریح کرد: حرکت رو به رشدی در استان بوشهر آغاز شده است که امیدواریم شاهد دستیابی استان به جایگاه در خور و شایسته آن باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی باید در این راستا در استان بوشهر اجرایی شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم تحقق خواسته دیرینه مردم استان بوشهر مبنی بر ایجاد و اجرای طرح حمل و نقل ریلی، افزود: توسعه طرح‌های فرهنگی دینی در استان بوشهر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در نهادینه شدن فرهنگ کار و خدمت به مردم و جامعه باید تجدید نظر شود، ادامه داد: قاچاق کالا یکی از معضلات مهم در بروز مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین خواستار تلاش ویژه برای توسعه عمران شهری و تغییر چهره شهرهای استان بوشهر شد و گفت: رفع مشکلات مردم باید اولویت همه مسئولان باشد.


8945309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است