گوناگون 12:38 - 18 خرداد 1399

استفاده از مدیران بدون حواشی اولویت اصلی هلال احمر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر، در حاشیه نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه برنامه هلال احمر برای ترمیم سرمایه اجتماعی این نهاد در جامعه چیست، گفت: آسیب دیدن سرمایه اجتماعی هلال احمر در ماه‌های پیشین را رد نمی‌کنیم اما بازگشت این سرمایه دارای ابعاد مختلفی است که نیازمند شفافیت، نشان دادن عملکرد و ارائه گزارش‌های هزینه کردهای هلال احمر است.

وی افزود: ما در این زمینه هرچه فعالیت کنیم کم است اما باید با تشکل‌ها ارتباط بگیریم و با شفافیت اتفاقات هلال را بازگو کنیم. نکته دیگر آن است که برای بازگشت اعتماد اجتماعی به هلال احمر باید در بحران‌ها به سراغ گروه‌های مرجع برویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا رویکرد هلال احمر در استفاده از مدیران پاکدست به منظور عدم تکرار حواشی پیشین چیست، بیان کرد: اولویت اصلی هلال احمر استفاده از مدیران با سابقه و پاکدست است که در حال حاضر نیز این اتفاق در دوره جدید هلال احمر افتاده است. خوشبختانه شاهد روی کار آمدن مدیرانی هستیم که همگی پیش‌تر در هلال احمر سابقه حضور داشتند اما به دلایل مختلف از این مجموعه جدا شده و حال بار دیگر به جمعیت هلال احمر بازگشته‌اند.

نصیری تاکید کرد: جمعیت هلال احمر متعلق به مردم است و استفاده از مدیران بدون حواشی اولویت اصلی ما خواهد بود.


10563908
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است