استانی 22:51 - 04 مهر 1401

شناسایی و دستگیری لیدرها و عناصر اصلی اغتشاشات در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور عصر دوشنبه در حاشیه عیادت از مجروحان اغتشاشات اخیر یکی از حربه‌های استکبار جهانی را ایجاد ناامنی در کشور عنوان و اظهار کرد: دشمن با بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای به بهانه فوت «مهسا امینی» به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بود.

وی در ادامه به تلاش شبانه روزی دشمنان برای ضربه زدن انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم بعد از اغتشاشات مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تخریب اموال عمومی و خصوصی توسط اغتشاشگران تصریح کرد: طی روزهای گذشته تعداد از نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیجیان توسط اغتشاشگران مصدوم شدند.

سردار عبدالله پور به تلاش‌های صورت گرفته برای دستگیری عاملان و لیدرهای اغتشاشات اخیر اشاره و اضافه کرد: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیجی تعداد زیادی از این افراد شناسایی و بازداشت شدند.

وی همچنین از مردم خواست با شناسایی و معرفی اغتشاش گران آنها را به نیروهای امنیتی و انتظامی معرفی کنند، گفت: برای حفظ جان و مال و مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ اقدامی دریع نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عده‌ای در این اغتشاشات فریب دشمن را خورده‌اند که با آنها با ارشادی برخورد می‌شود، افزود» دستگاه قضائی با عاملان اصلی و لیدرها برخورد سختی خواهد داشت.


11697480
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است