استانی 22:53 - 26 تیر 1396
رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
اراک- رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهردار هرچه سریع تر موانع و مشکلات اجرای پروژه های عمرانی شهری اراک را بررسی کند، چراکه کندی یا توقف برخی از پروژه ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

شهردار اراک به عوامل کُندی پیشرفت طرح‌های عمرانی این شهر بپردازد

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: طی بازدیدی که از پروژه های نیمه تمام عمرانی شهری در اراک انجام شد، با وجود اینکه کار پروژه ها در مجموع خوب پیش رفته، اما برخی پروژه ها بامشکلاتی روبرو است که نگرانی و گله مندی شهروندان را به دنبال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: شهردار بایستی همت کند و با همراهی کارشناسان هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکلات موجود در ارتباط با کندی پیشرفت طرح ها اقدامات لازم را انجام دهد.

تاج آباد خاطرنشان کرد: فاز اول شهرک خودروی اراک بایستی هر چه سریعتر آماده گردد و در مورد اراضی ۷۰۰ هکتاری منطقه سیبک نیز برای کاشت درخت، راه و شهرسازی باید مساعدت لازم را نشان دهد تا طرح درختکاری در این منطقه آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی اراک در مورد دستورالعمل استخدام نیروی انسانی در حوزه مدیریت شهری و تعیین تکلیف آن نیز اظهار داشت: مسئولین تلاش کنند در این مورد حق کسی ضایع نشود، کارها براساس قانون و مقررات پیش رود و قانون هم به نحو درست اجرا شود.

براساس این گزارش در این  جلسه نامه های رسیده به دبیرخانه شورای اسلامی شهر اراک، از سوی دبیر شورا برای بررسی و تصمیم گیری قرائت شد. برخی از مباحث مورد اشاره در نامه ها مصوب شد، برخی به تصویب نرسید و در مورد برخی دیگر، موضوع برای رفع مشکلات قانونی به کمسیون های مربوطه ارجاع شد.

گفتنی است تفریغ بودجه سال ۹۵ سازمان تاکسیرانی، تملک ملک واقع در بخش دو اراک در خیابان جهرم به صورت نقدی ازسوی شهرداری و کمک یک میلیارد ریالی برای عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی مصلای سنجان از مهمترین مواردی است که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

همچنین موضوع ارسال مدارک و مستندات قانونی اراضی موسوم به ۹۰ هکتاری در جلسه امروز شورای شهر اراک مطرح و مقرر شد به شهرداری ابلاغ شود.


9269483
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است