ورزشی 20:02 - 02 مهر 1396
بازی های داخل سالن آسیا - ترکمنستان؛
نمایندگان کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی آزاد بازی های داخل سالن آسیا، صاحب یک مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز شدند.

پایان تلاش آزادکاران اوزان نخست با یک طلا، یک نقره و دو برنز

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کشتی آزاد پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا از صبح امروز (یکشنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان آغاز شد.

در پایان مسابقات روز نخست، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، حسین الیاسی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و نادر حاج آقا نیا و فرزاد عموزاد خلیلی در اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.



بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:



در وزن ۵۷ کیلوگرم نادر حاج آقا نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ عبداله حمیداله از افغانستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل اولوبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در مصاف با گابیت تولیپبای از قزاقستان با نتیجه ۴ بر صفر (ضربه فنی) شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حاج آقا نیا در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ مرتموهامت آتایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.



در وزن ۶۵ کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی در دور نخست مقابل کاتای یرلانبک از چین با نتیجه ۸ بر ۶ به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل باجرانگ از کشور هند با نتیجه ۱۳ بر ۸ شکست خورد و با  توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. عموزاد در این گروه با شکست ۱۰ بر صفر جارویس تارکونگ از پالائو راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار عبدالقاسم فازیف از تاجیکستان را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.



در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین الیاسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر یلاس رنگول از پالائو را شکست داد. وی در دور بعد مقابل منگ هی جیگان از کشور چین را با نتیجه ۹ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. الیاسی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ژیگر ذاکیروف از قزاقستان را شکست داد  و راهی دیدار فینال شد. الیاسی در دیدار فینال مقابل بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.



در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۸ بر یک چائوکیانگ یانگ از چین را از پیش رو برداشت، وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک نوراحمد احمدی از افغانستان را از پیش رو برداشت  و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۳ از سد یوسوپ ملیجایف از ترکمنستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر رستم اسکندری دارنده مدال برنز آسیا، از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.


9435810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است