ورزشی 09:41 - 26 آذر 1397
دروازه‌بان پورتو بعد از شکست منچستریونایتد برابر لیورپول به تمسخر ژوزه مورینیو پرداخت.

تمسخر مورینیو توسط کاسیاس پس از باخت یونایتد برابر لیورپول

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه با نتیجه ۳ بر یک برابر منچستریونایتد به برتری رسید تا نتایج ضعیف مورینیو با تیمش ادامه داشته باشد.

کاسیاس بلافاصله بعد از این دیدار ضمن پاسخ به اظهارات اخیر مورینیو مبنی بر این که "کاسیاس به پایان دوران فوتبالش نزدیک شده است،" گفت: اخیرا در یک روزنامه پرتغالی، فردی عنوان کرده بود که من (با ۳۷ سال سن) به پایان دوران فوتبالم رسیده‌ام. با او کاملا موافقم. سوال من از این روزنامه این است درباره مربیان کی و چه زمانی می‌توانیم ببینیم که آنها دیگر کارایی ندارند و به پایان خودشان رسیده‌اند؟

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که یونایتد در بدترین شرایط خود با مورینیو قرار دارد و زمزمه‌های برکناری این مربی بار دیگر به گوش رسیده است.

انتهای پیام


10002200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است