استانی 02:55 - 06 آذر 1393
مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور دورود:
مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور دورود گفت: بسیج به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

بسیج به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام سیدمرتضی موسوی‌سادات چهارشنبه شب در نشست بصیرت‌افزایی که با موضوع تهدیدات شبکه‌های ماهواره توسط بسیج اساتید در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور دورود برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای را ارائه کرده است که یکی از ارزشمندترین این اقدامات، نقش‌آفرینی در دوران دفاع مقدس بود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور دورود ادامه داد: امروز بسیج در سطح جهان برای همه آزادی خواهان و استکبارستیزان الگو شده و یک حقیقت قابل اتکاست.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای مقابله با بسیج و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند، تصریح کرد: اساتید به واسطه نقش خود در جامعه از اهمیت بالای برخوردار بوده و باید نقش پررنگی را در پیش برد، اهداف نظام انقلاب اسلامی ایفا کنند.

موسوی‌سادات در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای علیه مبانی نظام جمهوری اسلام یاران خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های گسترده‌ای را اجرا می‌کنند به نحوی که در طول یک سال گذشته حدود 750 ساعت علیه ولایت فقیه برنامه تولید و پخش کرده‌اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور شهرستان دورود با بیان اینکه برای شناخت درست و مقابله با این جریان‌ها نیازمند به هوشیاری است، گفت: باید راه درست را به خوبی شناخت و در راستای اعتقادات و مبانی انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت حلقه‌های صالحین در بسیج اظهار داشت: این حلقه‌ها برای تولید تفکر و نظریه‌های علمی ایجاد شده است و باید حاصل آن الگوسازی برای جامعه جوان باشد.


5280744
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است