ورزشی 20:02 - 30 آبان 1397
رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور، گفت: هدف از این رقابت ها، المپیک 2022 جوانان است.

رییس فدراسیون بسکتبال: هدف از برگزاری المپیاد استعدادها المپیک 2022 جوانان است

به گزارش ایسنا، رامین طباطبایی در آیین افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر بسکتبال کشور در اهواز، اظهارکرد: این مسابقات با شناسایی استعدادهای بسکتبال کشور می تواند نقطه عطفی برای توسعه این رشته باشد. یکی از برنامه های اصلی وزارت نیز شناسایی مستعدین است و امیدوارم با چنین برنامه هایی شاهد کشف استعدادها باشیم.

وی بیان کرد: فدراسیون بسکتبال در برنامه ی اصلی خود توجه ویژه ای به استعدادها دارد که در این راستا نیز  کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده ایم و یکی از مناطق اصلی که انتظار بسیاری از آن در جهت رشد و توسعه بسکتبال داریم، منطقه خوزستان است که چهار استان را زیر پوشش دارد. ان شاءالله با همکاری خوب بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بسکتبال این خطه باشیم.



رییس فدراسیون بسکتبال گفت: همچنین از مربیان استعدادیاب خواسته ایم که ورزشکاران شرکت کننده در این المپیاد را زیر نظر داشته باشند تا انتخاب های خوبی در راستای کشف مستعدین داشته باشیم و این ورزشکاران بتوانند در بسکتبال استان و ملی حضور داشته باشند.



وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، المپیک 2022 جوانان است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود که خوشبختانه تیم سه نفره بانوان ایران هم در این رقابت ها شرکت کرد و توانست سهمیه کسب کند. به هر حال امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوبی در المپیاد استعدادهای برتر باشیم و این المپیاد بتواند آینده خوبی را برای بسکتبال کشور رقم بزند.



به گزارش ایسنا، همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به موفقیت بسکتبال استان و موفقیت تیم مینی بسکتبال استان پس از 24 سال کشور، اظهارکرد: خوشبختانه استاندار خوزستان نیز در کنار ورزش استان است و خوشبختانه خوابگاه بسکتبال خوزستان نیز که کلنگ آن سه ماه پیش به زمین شد، امروز به افتتاح رسید.



وی بیان کرد: امیدوارم میزبان خوبی از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر  کشور در استان خوزستان باشیم و این استعداد را بر سکوهای جهانی نیز ببینیم.



به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه این رقابت ها امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس فدراسیون بسکتبال، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی ماهشهر و پیشکسوتان این رشته برگزار شد.



پس از آیین افتتاحیه نیز دیدار تیم های خوزستان و مرکزی برگزار شد که دقایقی از مسابقه به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش شد.



31 تیم در این مسابقات از سی ام آبان تا هشتم آذرماه در شهرستان های اهواز، امیدیه، شوشتر و ماههشر با یکدیگر به رقابت می پردازند.



انتهای پیام


9979890
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است