استانی 00:59 - 01 مهر 1393
همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس
مسئول روابط عمومی بسیج دانشگاه‌های استان البرز گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در البرز راه‌اندازی شد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرج راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید روح‌الله فضلی امشب در مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران که در حصارک کرج راه‌اندازی شده است در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با محور اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس آغاز شده و به مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان است.

این مسئول با تأکید بر این که در این نمایشگاه آموزش‌هایی در خصوص اقتصاد مقاومتی،‌ کشاورزی، زنبورداری، پرورش قارچ و شترمرغ ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این راستا با ارائه وام بانکی 10 یا 30 میلیون تومانی از طرح‌های افراد حمایت می‌شود.

فضلی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده وام‌گیرندگان پرداخت اقساط خود را می‌توانند شش ماه پس از دریافت وام و با سوددهی طرح‌های خود آغاز کنند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که در هفته دفاع مقدس هشت نمایش‌نامه در قالب تئاتر نیز برگزار می‌شود، افزود: این تئاترها با موضوع دفاع مقدس و با همکاری حوزه هنری البرز در دانشگاه‌های استان البرز به نمایش درخواهد آمد.


4774603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است