استانی 10:49 - 06 مهر 1399
ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بررسی ایجاد زیر ساخت‌های شهر هوشمند برگزار شده و ایجاد زیرساخت‌های شهرهوشمند در قالب اعتبارات بودجه مصوب سال جاری برابر متن لایحه شهرداری تبریز مطرح شد.

ایجاد زیرساخت‌های شهر هوشمند در تبریز بررسی شد

پس از بحث تبادل نظر و تاکید کل اعضا به ایجاد زیر ساخت‌های شهر هوشمند، مقرر شد لایحه اعطا مجوز جهت حفاری در شورای اسلامی شهر تبریز مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری تبریز در خصوص اصلاح تبصره ۸۵ از تبصره‌های دایمی بودجه سال جاری شهرداری تبریز و تجویز انعقاد قرارداد با موسسه عاشورا برای اجرای پروژه حفاظت و توسعه پارک بزرگ تبریز از محل قطعات شهرک طلائیه و سایر منابع غیرنقدی شهرداری به صورت EPS با مدت قرارداد ۶۰ ماهه بر اساس فهرست بهاء سال ۹۷ بررسی شده و لایحه برای تصمیم گیری به صحن شورا ارجاع شد.

همچنین لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز افزایش و اصلاح نرخ تعرفه عوارض محلی سال جاری و لیست پیوستی در برخی از جداول این تعرفه به منظور پیشگیری از تخلفات ساختمانی و جهت جبران و تامین منابع مالی پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری مطرح شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در پایان بررسی این موضوع مقرر شد لایحه جهت بررسی بیشتر به کمیته کارشناسی ارجاع شود.

انتهای پیام


10735778
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است