فرهنگی‌هنری 16:35 - 04 آذر 1394
فراخوان دومین جایزه جهانی اربعین در دو بخش عکس و فیلم از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

فراخوان دومین جایزه جهانی اربعین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، براساس متن فراخوان بخش عکس جایزه در دو موضوع تک عکس و مجموعه عکس و فیلم به صورت داستان کوتاه و مستند است.

موضوعات مسابقه عکس راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و جلوه‌های ماندگار زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، برگزاری مراسم اربعین در ایران و دیگر کشورهای جهان، صحنه‌های دلدادگی و ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین در جای جای جهان و رخدادهای مهم در ارتباط با اربعین در کشورهای مختلف جهان است.

شرکت برای عموم در این مسابقه آزاد است.

برگزیدگان مقام اول هر بخش تندیس جایزه جهانی، دیپلم افتخار، مبلغ 50 میلیون ریال یا معادل ارزی آن برای برندگان خارجی، مقام دوم: تندیس جایزه جهانی، دیپلم افتخار، مبلغ 40 میلیون ریال یا معادل ارزی آن برای برندگان خارجی، مقام سوم: دیپلم افتخار، مبلغ 30 میلیون ریال یا معادل ارزی آن برای برندگان خارجی، مقام چهارم: دیپلم افتخار، مبلغ 20 میلیون ریال یا معادل ارزی آن برای برندگان خارجی و مقام پنجم: دیپلم افتخار، مبلغ 10میلیون ریال یا معادل ارزی آن برای برندگان خارجی دریافت خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار 30 دی 1394- (9 ربیع الثانی 1437)- (20 ژانویه 2016) است.

دبیرخانه این همایش تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از زرتشت، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی، شماره 1924، کدپستی: 1415893917، معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات و اسلامی تلفن مستقیم: 88902001- 021

 و نشانی الکترونیکی:  arbaeen@icro .ir است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مراجعه کنند.

http://fna.ir/PRASLJ

7428835
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد سینما گفت: اکبر خواجوی با «پدرسالار» و اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شدند و همانطور که پدر سالار را زندگی کردیم، با عروسک هم زندگی می‌کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش نخست یادداشت کوتاهی از محمّدکاظم کاظمی، شاعر اهل افغانستان درباره هم‌وطن خویش، مهران پوپل آمده و در ادامه، چند شعر از پوپل، پدیده شعر افغانستان را مرور خواهیم کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هفتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی به شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از سوی شورای بین‌المللی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی به عنوان «روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی» گرامی داشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام قائمی‌نیا گفت: باید اطلاعاتی که از هوش مصنوعی به دست می‌آید، اعتبارسنجی شود. چون اطلاعات درست و نادرست در این فضا زیاد است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است