ورزشی 09:19 - 08 آذر 1393
رئیس فدراسیون تنیس از تغییرات عمده در پست‌های مختلف فدراسیون خبر داد که ممکن است این تغییرات هم زمان با صدور حکم ریاستش اعمال شود.

تغییرات فدراسیون تنیس در گرو صدور حکم شایسته

مجید شایسته در گفتگو با ایسنا درباره‌ی تغییراتی که در فدراسیون تنیس اعمال خواهد شد، اظهار کرد: صددرصد تغییرات را در عمده پست‌ها و مسئولیت‌ها در فدراسیون خواهیم داشت زیرا کار اجرایی سنگینی را پیش رو خواهیم داشت، بنابراین نیروهایی را نیاز داریم، که عمدتا به صورت تمام وقت حضور جدی در فدراسیون داشته باشند و کار را به نحو مطلوب جلو ببرند همچنین ارتباط خوب و منطقی با استان‌ها برقرار و به وضعیت آنها به صورت جدی رسیدگی شود زیرا عمده کار فدراسیون و اثرگذاری‌ها بر عهده رؤسای هیأت است که نتایج آن در آینده مشخص می‌شود بنابراین این موضوع می‌طلبد که اتفاقات جدی و خوبی در فدراسیون رخ دهد.

وی ادامه داد: کار آموزش که به صورت جدی و خوب شروع شده باید با قدرت ادامه پیدا کند و اثرگذاری که بر روی توسعه تنیس در غرب آسیا گذاشته‌ایم باید جدی‌تر پیگیری شود و ارتباط با کشورهایی که می‌توانند در تنیس ما تأثیر زیادی بگذارد نزدیک و بهتر شود. بنابراین این موضوع نیز وقت گذاری جدی می‌خواهد از این رو باید تغییراتی را داشته باشیم تا با قدرت و قوت کار را جلو ببریم و در نهایت نیز نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پاسخ که بلافاصله‌ پس از این که حکم ریاست شما صادر شود این تغییرات اعمال خواهد شد؟ گفت: شاید هم زمان با صدور حکم من، تغییرات انجام شود. گزینه‌ها تقریبا مشخص شده ان‌شاءالله هفته‌ی آینده به وزارت ورزش و جوانان می روم و گزینه ها را معرفی خواهم کرد.

شایسته درباره‌ی انحلال کار گروهی که دوره سرپرستی مهدوی تنیس تشکیل شد نیز بیان کرد: ما برای تیم‌های ملی کار گروه داشتیم که آیین نامه کامل نیز برایش تدوین شده و ساعت‌ها بر رویش کار کارشناسی انجام گرفته بود، در آن از تجربیات اساتید دانشگاه، فدراسیون‌های دیگر و کشور های مختلف استفاده کرده بودیم اما متأسفانه یا در اختیار دوستانمان در سرپرستی قرار نگرفت و یا این که به این نتیجه رسیدند باید کار دیگری انجام گیرد. با این وجود، تیم جدید که بر سرکار بیاید و مسئولیت‌ها را بپذیرد نظرشان را خواهند داد که باید در این کارگروه تغییراتی انجام و یا کارهای جدیدی صورت گیرد. در هر صورت باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود زیرا در انتهای سال چند مسابقه مهم در رده‌های سنی و دیویس کاپ پیش رو داریم که باید جدی‌تر به آن پرداخته شود.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد احتمال برکناری سرمربی تیم‌ملی نیز گفت: باید ابتدا افراد مشخص و جلسات کارشناسی برگزار شود، این که تنها مجید شایسته اظهار نظر کند منطقی نخواهد بود. فعلا سعید احمدوند بر سرکار است و کارش را نسبت به شناسایی بازیکنان انجام می‌دهد. هیأت رئیسه که مشخص شد در جلسات فنی کار پیگیری در موردابقا وتعلیق بعدا بحث می‌شود اما به نظر من در این موقعیت نباید تغییری انجام گیرد. زیرا فاصله زمان زیادی تا برگزاری مسابقات گروه دو آسیا نداریم ا زطرفی احمدوند نتایج خوبی در مسابقات گروه سه گرفته و ارتباط خوب ومنطقی هم میان کادر فنی و بازیکنان ایجاد کرد.بنابراین فعلا با قدرت و قوت کار را جلو می‌برد بعد به این مسائل پرداخته می‌شود.

شایسته در پاسخ به ایسنا پرسش که فکر نمی‌کند تیم ملی از برنامه های خود خیلی عقب افتاده است؟ تصریح کرد: اعتقاد من هم همین است، بالاخره چند ماه حضور نداشتم و امید دارم دوستان با قدرت فاصله ای که افتاده را جبران کنند تا حضور پررنگی در مسابقات دیویس کاپ داشته باشیم. ظرف یک هفته و 10روز آینده مسابقات فیوچرز را به پایان می‌رسانیم احمدوند نیز برنامه ‌هایش را ارائه دهد و بازیکنان را شناسایی می کند بر اساس آن برنامه‌ها کار را جلو می‌بریم. در فرصت باقی‌مانده اگر بازیکنی که مقیم خارج از کشور است، بتواند اثرگذاری برای تیم ملی ایران داشته باشد شناسایی و از وجودش استفاده خواهیم کرد.

وی مهم ترین اقدام فدراسیون برای 4 سال آینده را کار بر روی رده‌های پایه عنوان کرد گفت: پیش از این کار بر روی رده‌های پایه را شروع کرده بود اما باید با جدیت هر چه تمام تر پیگیری شود تا به نتیجه برسد. همچنین باید تعامل جدی با استان ها به ویژه سر مربیان استانی برقرار شود و آنها نسبت به شناسایی استعدادها اقدام کنند و ما برروی بازیکنان نونهال و نوجوان سرمایه گذاری کنیم تا اثرات آن را در دوره‌ی 4 ساله خود ببینیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

او ادامه داد: مشکلی که نه تنها فدراسیون تنیس بلکه بقیه فدراسیون ها نیز با آن روبرو هستند بحث استعدادیابی و کار بر روی تنیس پایه است. اما با برنامه ریزی صورت گرفته و استراتژی که در فدراسیون وجود دارد و سعی می کنیم به نحو مطلوب کار کنیم تا طی 4 سال آینده موفق عمل کرده باشیم.

انتهای پیام


5292179
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی از امکان پذیرنبودن حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است